• Welkom bij Computerforum PiepCompSupport, het pc helpforum voor het verwijderen van virussen, adware en malware.
    Uw computer bevat een virus of er zijn andere problemen: dit forum is er voor iedereen die hulp zoekt! Waar moet ik rekening mee houden?
    U moet zich registreren, voordat u uw virusprobleem als onderwerp kunt beschrijven en posten. Zodra u een discussie hebt gemaakt,
    zal een expert u stap voor stap uitleggen, hoe u de malware kunt verwijderen en hoe u uw computer kunt beveiligen.
    Ons hulpforum en onze programma's zijn gratis. Weet u niet wat u nu moet doen, om hulp te krijgen, klik dan hier.

Windows 10 laptop windows 8

Abraham54

Beheer
Team lid
Lid geworden
2 aug 2016
Reacties
20.920
Reaction score
4.978
Punten
113
Leeftijd
67
Hoi Lynn, wat is nu de stand van zaken, is het al gelukt of moet dat nog gebeuren?

lynn

leerling
Lid geworden
3 apr 2019
Reacties
639
Reaction score
236
Punten
43
Leeftijd
69
nee abraham54 nog geen tijd voor gehad... ik laat het je zeker weten en ik probeer het deze week eens uit te proberen, of het lukt? dat zullen we zien...

Abraham54

Beheer
Team lid
Lid geworden
2 aug 2016
Reacties
20.920
Reaction score
4.978
Punten
113
Leeftijd
67
Er is geen haast bij, dus doe het inderdaad kalm aan.

Abraham54

Beheer
Team lid
Lid geworden
2 aug 2016
Reacties
20.920
Reaction score
4.978
Punten
113
Leeftijd
67
Laat maar weten hoe Windows 10 jou bevalt, nadat jouw PC-boer jouw notebook onderhanden heeft genomen.

lynn

leerling
Lid geworden
3 apr 2019
Reacties
639
Reaction score
236
Punten
43
Leeftijd
69
zal na nieuwjaar zijn, heeft me daarstraks nog gebeld, die doet aan canicross en heeft iets aan de hand met zijn knie, wat precies? is wel gevallen zondag tijdens de cross, dus ja, kan wel even duren, moet foto's laten nemen enzo.. ik hoor hem wel, is absoluut niet dringend...slaap ze

lynn

leerling
Lid geworden
3 apr 2019
Reacties
639
Reaction score
236
Punten
43
Leeftijd
69
ja dat is canicross, heb het zelf ook gedaan, 20 jaar geleden of zo, moeten stoppen na meniscusoperatie... ach ja, nu stappen we en ik heb al lang geen honden meer...

Najsnarf

Bekend Lid
Lid geworden
5 aug 2016
Reacties
1.548
Reaction score
149
Punten
63
inmiddels is het 12 januari. Wat betreft het (toch) zelf doen, erg veel kwaad kan het niet, het is uitermate leerzaam en nuttig en als je goed zoekt zijn er -tig handleidingen met een complete set printscreens te vinden.

lynn

leerling
Lid geworden
3 apr 2019
Reacties
639
Reaction score
236
Punten
43
Leeftijd
69
inmiddels is het 12 januari. Wat betreft het (toch) zelf doen, erg veel kwaad kan het niet, het is uitermate leerzaam en nuttig en als je goed zoekt zijn er -tig handleidingen met een complete set printscreens te vinden.
zelf ga ik het niet doen, ik ken er niks van, versta ook de termen niet, ben absoluut een leek en ieder zijn vak, ik hou het dan bij haar knippen...

Abraham54

Beheer
Team lid
Lid geworden
2 aug 2016
Reacties
20.920
Reaction score
4.978
Punten
113
Leeftijd
67
Dan is, zoals jij eerder al meedeelde, jouw PC-boer de aangewezen instantie te upgraden naar Windows 10.
Of je daarna blij bent met Windows 10, zullen we moeten afwachten.

toska

Bekend Lid
Lid geworden
28 aug 2016
Reacties
2.058
Reaction score
202
Punten
63
Leeftijd
57
Website
www.games4you.be
Ik begrijp niet waarom ze niet overgaan naar win10? Upgraden is zo moeilijk niet als je de assistent gebruikt en de richtlijnen volgt
Ze moeten wel beseffen dat er daar geen updates meer voor zijn? en dat online bankieren dan een gevaar is voor hackers?

Abraham54

Beheer
Team lid
Lid geworden
2 aug 2016
Reacties
20.920
Reaction score
4.978
Punten
113
Leeftijd