Najsnarf
Enthousiast Lid
- Lid geworden
- 5 aug 2016
- OS
- W10pro
- AV
- FSecure van KPN
Ik heb een overtollige Lenovo Ideapad laptop beschikbaar gesteld aan buurtgenoten die waarschijnlijk binnenkort Oekraieners in hun huis (een gastenverblijf) krijgen. Mijn vraag is of iemand al ervaring heeft met het overzetten van de taal zowel voor Windows 10 als voor de aanwezige Office. Als ik daar naar zoek bij "instellingen"en in "word" kom ik hier:
en voor Office hier:
Daarbij neem ik aan dat zij vooralsnog liever Oekraïens als taal hebben dan (bijvoorbeeld) Engels of Nederlands.
Ook zie ik dat Bol.com zowel een Oekraïens toetsenbord verkoopt, maar ook plakletters voor het bestaande toetsenbord.(of die blijven plakken?)
Alles t.z.t. na overleg (en: of ze sowieso een laptop willen hebben, want de smartphone zal daar # 1 zijn denk ik). Voor alle zekerheid heb ik een back-up (Aomei) om terug te kunnen gaan naar Nederlands, maar dat zal dan wel moeten met ook vanuit boot-menu en opstarten met (NL) opstart-USB en de back-up op een andere uitwendige USB. Nogmaals: heeft iemand enige ervaring?
plakletters hier:
www.etsy.com
en toetsenbord hier na enig zoeken bij maxx.nl via bol.com :

en voor Office hier:

Daarbij neem ik aan dat zij vooralsnog liever Oekraïens als taal hebben dan (bijvoorbeeld) Engels of Nederlands.
Ook zie ik dat Bol.com zowel een Oekraïens toetsenbord verkoopt, maar ook plakletters voor het bestaande toetsenbord.(of die blijven plakken?)
Alles t.z.t. na overleg (en: of ze sowieso een laptop willen hebben, want de smartphone zal daar # 1 zijn denk ik). Voor alle zekerheid heb ik een back-up (Aomei) om terug te kunnen gaan naar Nederlands, maar dat zal dan wel moeten met ook vanuit boot-menu en opstarten met (NL) opstart-USB en de back-up op een andere uitwendige USB. Nogmaals: heeft iemand enige ervaring?
plakletters hier:

Russisch Oekraïens transparant toetsenbord stickers geschikt | Etsy België
Deze stickers zijn geschikt voor absoluut ELKE laptop desktop of notebook. Ze garanderen volledige afwezigheid van verblinding onder verschillende hoeken van verlichting. De Clear Transparent achtergrond maakt de stickers onzichtbaar en laat de bestaande karakters doorschemeren. Onder elke sticker