Laptop blokkeert, valt uit, enable open GL rendering, probleem WebGL

• Onderwerp starter Ferre
  • Startdatum
  • Reacties 44
  • Weergaven 1.437
Ben niet zeker of ik alles goed heb gedaan. Kop staat er niet naar vandaag, niets dan trubbels die niet opgelost raken.
Ik hoor het wel.

Bijlagen

• Fixlog.txt
    2,3 KB · Weergaven: 4
Ben jij in Veilige Modus geweest?

In ieder geval nu weer dit:
avgntflt => service niet gevonden.
avipbb => service niet gevonden.
avkmgr => service niet gevonden.

Wil je een nieuw FRST-log posten, Additions is niet nodig.

Dag Abraham,
Ik weet niet waar te beginnen over de problemen die ik nog steeds ondervindt na miijn laatste post .
Ik heb er serieus over nagedacht om de Omen buiten te gooien en vanaf zero met een nieuwe laptop te beginnen, maar als ik de kostprijs hiervan zie moet ik toch eerst 100% zeker zijn dat het de beste oplossing is.
Na de laatste intervenites met FRST logs heb ik alles een week of 2 gelaten voor wat het was.
Na opnieuw verder te willen doen waren de problemen nog erger.
20/03 ferre_boedt@xxxxxx.xxx
JE HEBT NOG NIET GEREAGEERD
Wij hebben een aanvraag naar uw microsoft-app verzonden maar uw goedkeuring is niet op tijd ontvangen.
Je hebt geen opslagruimte meerover - vrije ruimte maken of een Google abonnement afsluiten voor meer opslagruimte.
Lidmaatschap is tijdelijk stopgezet, update je betaalmethode ommje lidmaatschap te hervatten.
Ik kies voor een update naar 100GB voor 1,99 euro/maand, te belalen met PalPal.
Normaal geen probleem, maar dat lukt niet, zelf niet na 4 uur aan de telefoon met PayPal.
Deze morgen langsgeweest in de Orange shop Oostende om hun raad te vragen. Hebben het daar geregeld dat de betaling van het abonnement via mijn Orange account gaat gebeuren.
Ondertussen, wil .jpeg bestanden openen: Dit bestand kan niet worden geopend. Zorg ervoor dat OneDrive - Personal op de pc wordt uitgevoerd en probeer het opnieuw....WAT IS DAT NU WEER, wat doe ik verkeerd
PLEASE HELP, ik wil mijn laptop opnieuw normaal kunnen gebruiken.
Ferre

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb geen flauw idee waarvoor je gaat betalen.

Excuses dat ik reageer in dit topic.

Maar naar mijn idee haal je de Google one drive en Microsoft OneDrive personal door elkaar.

Ik vermoed doordat alles wordt doorgestuurd naar de Microsoft one drive je geen persoonlijke bestanden dus ook geen afbeeldingen meer kunt opslaan.

Nu heb je zo te lezen bij Google extra ruimte aangeschaft maar dat is dus iets anders.

Je hebt geen opslagruimte meerover - vrije ruimte maken of een Google abonnement afsluiten voor meer opslagruimte.

Deze morgen langsgeweest in de Orange shop Oostende om hun raad te vragen. Hebben het daar geregeld dat de betaling van het abonnement via mijn Orange account gaat gebeuren.

Zorg ervoor dat OneDrive - Personal op de pc wordt uitgevoerd

Hier wat informatie over Microsoft one drive, hoe je het tijdelijk kunt stopzetten. En kunt selecteren welke mappen gesynchroniseerd worden.

Via onderstaande link kom je op de uitgebreide informatie over Microsoft OneDrive

Terug
Bovenaan Onderaan