Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
sfc /scannow
DISM /Online /Cleanup-Image /ScanHealth
DISM /Online /Cleanup-Image /RestoreHealth
Soms worden ontbrekende DLL-bestanden geleverd via reguliere Windows-updates. Ga naar Instellingen > Bijwerken & Beveiliging > Windows Update en controleer of er updates beschikbaar zijn.
Je kan via google opzoeken en downloaden maar is zeer riskant als de website zelf niet te vertrouwen is, kijk eens bij microsoft zelf.Maar probeer eerst dat van @Black Tiger is ook een oplossing.
Bedankt..ben eraan begonnen maar het gaat boven mijn pet,,moet wachten op mijn kleinzoon.Soms worden ontbrekende DLL-bestanden geleverd via reguliere Windows-updates. Ga naar Instellingen > Bijwerken & Beveiliging > Windows Update en controleer of er updates beschikbaar zijn.
Je kan via google opzoeken en downloaden maar is zeer riskant als de website zelf niet te vertrouwen is, kijk eens bij microsoft zelf.Maar probeer eerst dat van @Black Tiger is ook een oplossing.
Maak eens van die melding en printscreen en plaats die in je volgende antwoord.Ik zoek MSSETUP.dll wie weet hoe ik het terug krijg.
het gaat om w11 en is na de laatste up date verdwenenIk zou absoluut niet zomaar bij dat soort sites gaan downloadend ie dat los aanbieden. Want .dll bestanden kunnen zomaar ook geinfecteerd zijn, je weet niet wat je binnen haalt, dus de tip van @JP53 zou ik persoonlijk niet volgen.
Er zijn zat van die sites waar je dat soort bestanden kunt downloaden, bijzonder voorzichtig mee zijn.
Probeer eerst even die DISM commando's, die staan er om bekend dat ze Windows echt repareren kunnen.
En nogmaals... welke Windows 10 gaat het om? Misschien kan ik wel een goede voor je van een van mijn pc's halen en gereed zetten als die DISM niet werkt.
het gaat om w11 en is na de laatste up date verdwenen
Dat had je beter meteen kunnen vertellen want dan hadden wij geweten dat dit vermoedelijk niet aan Windows zelf lang. Nee dan werken die commando's niet meer.Probeer het met overzetten in one drive..maar krijg dan te zien dat MSSETUP/dll gemist word.