Ik bedank een ieder voor zijn of haar reactie. Op een fatsoenlijk form houden we het netjes en ik denk dat het netjes is gehouden. Ik houd mijn reactie bij het volgende, want alles is eigenlijk al gezegd en gezwegen:
als ik de bovenstaande berichten goed interpreteer dan heeft niet iedereen mijn gevoel begrepen. Ik stelde niet dat je voor elk computerprobleem je antwoorden wel op Google kunt vinden, ik bedoelde dat ik niet zit te wachten op berichten als : (en nu ga ik vréselijk overdrijven)
Michael Jackson is overleden. (Ja, klopt, dat is 'ie al weer even......)
Dát is eigenlijk meer wat ik bedoelde.
Abraham en anderen voelen zeer regelmatig de 'behoefte' om 'nieuws' te posten. Dat nieuws echter stond een uur of uren daarvoor allang op allerlei social media, TeleTekst, Nu.nl, Telegraaf.nl, Volkskrant.nl, Parool.nl, Twitter, Facebook, Npo (radio) journaal , RTL nieuws, SBS nieuws, verzin het maar, etc. etc. en dát zijn nu net de media waar mogelijk 95% van de Nederlanders wel 'lid' van is / raadpleegt, dus dergelijk nieuws op een form als dit is dan 500 Kg. mosterd na de maaltijd.
Dé hamvraag : waarom dan dergelijke berichten posten / wat
motiveert mensen om dergelijke berichten te plaatsen?
Dat hoef en wil ik dus niet lezen op een computer gerelateerd forum.
Is dat mijn probleem? Jazeker, maar daarom stoor ik mij er wel aan en heb ik er een reactie over getypt.
Misschien vergelijkbaar :
op de site van AutoWeek vind ik opeens topics over Linux, Windows, computermoederborden, RAM problemen en AMD processors. Ehh, bezoek ik omtrent dat soort onderwerpen het AutoWeek forum? Nee, niet echt dus.
Moet ik daarom het AutoWeek forum niet meer bezoeken? Nee, ook niet echt, want onderwerpen over auto's vind ik leuk om te lezen. Ik heb echter op een dergelijk forum geen behoefte aan andere onderwerpen. Dáár bezoek ik andere forums voor........