• De community van 'PiepComp Support - dat andere PC-Helpforum' staat voor u klaar, om hulp bij computerproblemen te geven,
    zoals traagheid, malware, BlueScreensOfDeath, netwerkproblemen, crashes, updateproblemen en nog veel meer!

Krulletters op tablet.

Anjo

Vaak hier
Lid geworden
22 apr 2017
Waarderingsscore
101
Punten
43
Leeftijd
64
HOOOOO

Mensen , die tablet draait op Android 5.0 vlgs het www.

Dan hebben bovenstaande instructies helemaal geen nut.

Dit klopt wel

Houd de Volume UP + power toetsen samen ca. 6-8 seconden ingedrukt totdat het LENOVO-logo op het scherm verschijnt. (Als het herstelmenu niet wordt weergegeven, druk dan kort op de power toets)
Let op !!! Probeer eerst het systeem vanuit het recovery menu te herstarten (reboot) vooraleer je het systeem volledig reset.

2. Selecteer in het Android System Recovery menu scherm de wipe data / Factory reset optie met Volume DOWN toets.

3. Druk op Volume UP toets om te bevestigen.

4. Markeer Ja - verwijder alle gebruikersgegevens met VOL- en bevestig opnieuw met behulp van de VOl + -toets.

5. Nadat het klaar is met het wissen van de gegevens Vol UP-toets om nu uw tabletoplossing voor uw Lenovo TAB2 A7 30 te herstarten.

Dat beteend dus eerst je tablet uitzetten met de aan/uit knop en daarna opnieuw aanzetten terwijl je de volume omhoog nop indrukt
Dan kom je in een slecht leesbaar scherm met reten en dus helemaal geen plaatjes meer.

Dat zijn behoorlijk kleine lettertjes. daar facory reset opzoeken.

perloc

Gevestigd lid
Lid geworden
19 jun 2017
Waarderingsscore
16
Punten
18
Leeftijd
81
Ik heb het een beetje laten versloffen, maar vanmiddag was ik weer eens op zoek naar de taalinstelling.
Het is raden. In ieder geval gevonden onder de "Settings" toets.
Opeens had ik de lijst op het scherm en kon dus weer kiezen "Engels UK". Het stond wel op een heel andere plaats dan op het moment toen het mis ging.
Dus leed geleden!
Welbedankt allemaal voor het meedenken!!
MVG perlo

Roxmarie

Bekend gezicht
Lid geworden
28 mei 2019
Waarderingsscore
252
Punten
63
Mooi dat je weer leesbare letters hebt

Anjo

Vaak hier
Lid geworden
22 apr 2017
Waarderingsscore
101
Punten
43
Leeftijd
64
Dus voortaan 2 maal denken , dan pas klikken.....

quandor

hondje
Lid geworden
23 aug 2017
Waarderingsscore
103
Punten
43
Leeftijd
60
@Anjo, gelet op jouw bericht in posting 13, heb je berichtje 6 ook gelezen?

perloc

Gevestigd lid
Lid geworden
19 jun 2017
Waarderingsscore
16
Punten
18
Leeftijd
81
Anjo, was dat antwoord van je aan mij gericht? Zo ja, waar slaat het dan op?
MVG perloc

Anjo

Vaak hier
Lid geworden
22 apr 2017
Waarderingsscore
101
Punten
43
Leeftijd
64
@ Quandor, natuurlij heb ik dat gelezen, maar ik reageerde op berichten 10 en 12 waar opeens het booten van WINDOWS genoemd wordt en heb ik dus jouw opdrachten aangehaald als zijnde de juiste.
@ Perloc, zie boven.

Roxmarie

Bekend gezicht
Lid geworden
28 mei 2019
Waarderingsscore
252
Punten
63
@Anjo hoe kom je erbij dat ik het over Windows heb, dan ben je mijn bericht niet goed gelezen. Ik heb het niet over Windows.

Maar het probleem is gelukkig opgelost en daar gaat het om een is het belangrijkste.

Bovenaan Onderaan