- Lid geworden
- 2 augustus 2016
- Waarderingsscore
- 6.973
- Punten
- 113
- Leeftijd
- 70
- OS
- Windows 11 Professional
- AV
- Microsoft Defender
- FW
- Windows Firewall
Ik dacht even dat de nieuwe wijze waarop je nu in XenForo styles moet installeren nadelig was voor het functioneren van dit forum.
Een eerder toevallige samenloop van omstandigheden heeft mijn inziens plaatsgevonden.
Om redenen onbekend waren op de server de databases niet meer bereikbaar.
Inderdaad heeft Antagonist adequaat werk verricht.
Een eerder toevallige samenloop van omstandigheden heeft mijn inziens plaatsgevonden.
Om redenen onbekend waren op de server de databases niet meer bereikbaar.
Citaat Antagonist 13:59 uur:
We onderzoeken momenteel een door ons monitoringsysteem gerapporteerd probleem met server s169. De volgende dienstverlening functioneert op deze server momenteel geheel niet of niet binnen de normale parameters:
- Databases (MySQL)
Wij werken aan een oplossing van dit probleem. Je krijgt zo snel mogelijk meer informatie. Binnen uiterlijk 30 minuten zullen wij een update geven over de voortgang van de oplossing van dit probleem.
Inderdaad heeft Antagonist adequaat werk verricht.
Citaat Antagonist 14:09 uur:
Het probleem met server s169 is inmiddels opgelost. Onze excuses voor het ongemak. Wij danken je voor je geduld en blijvende steun. Betrouwbaarheid van het platform is voor Antagonist een eerste prioriteit. Wij werken voortdurend aan de verbetering van onze systemen om de kans op eventuele problemen te minimaliseren.
De mysql server is spontaan herstart, wij gaan de oorzaak hiervan verder onderzoeken.