Komende jaren geen reclame op dit forum

Abraham54

Beheerder
Forumleiding
De eigenaar van dit forum heeft een ouderwetse hekel aan reclame op fora.
Dus dit forum zal er dan ook niet mee beginnen.

Het gevolg is, dat in jouw computer enkel een cookie van dit forum wordt gezet, maar daar blijft het bij.

Er worden geen tracking cookies en ook geen cookies van derden geplaatst door dit forum.

Noch wordt hier een melding gegeven dat jouw gebruik van dit forum wordt geanalyseerd
om daardoor op jou gerichte reclame te posten, want hier wordt niks gedaan met die diensten van Google.

Heb jij ook zo een hekel aan het trager laden van fora door reclame,
wordt dan lid van de leuke en snelle community hier.

Dit geeft uBlock aan op deze site:
5991acc4683d1-Dit_dorum.png

En dit op een ander forum (met reclame):

5991ad5d89638-Ander_forum.png

Ik heb op een ander XenForo forum nu gezien, hoe verschrikkelijk reclame ingezet wordt, zodat ik nodig vind
om nogmaals de garantie af te geven, dat dit forum geen reclame gaat voeren.

Google biedt mij al tijden 120 dollar voor gratis reclame met Adsense aan, ik doe het niet.

Bekijk bijlage 3990

Ben er weer een paar maal ingevlogen: "Oh, we zien dat u een ad-blokker heeft. Wij doen ons uiterste best om geen irritante reclames te plaatsen. Wilt u een uitzonderingsregel voor ons toevoegen ?"

Nou, doen dan maar . . . . En bij de eerste klik begint het beeld te dansen als een lunapark, en vliegen de vloeken over mijn keyboard.
Slecht voor de moraal. Of zoiets. Of humeur. Whatever.

Laatst bewerkt:
Gebruik jij adblok plus van die Duitser die het tool heeft ontworpen en in dat tool veel websites van bevriende ondernememers heeft gewhitelisted?

Ga ook uBlockOrigin gebruiken, de beste die ook minder processortijd gebruikt dan adblokplus.

Ik weet van niks. Is dat idee van vriendjes whitelisten niet gebaseerd op het installeren van (verkeerde) filterlijsten ?

Haha, die whitelists zitten mooi verstopt, daar kan jij niks aan veranderen.
Neem mijn suggestie ter harte.

Lekker geen reclame voor uBlock werd gek op NCF erna niet meer op dit forum geeft uBlock bij mijn het volgende aan. Loopt jou versie een stukje achter Abe 1.13.8 ik heb 1.24.4 zal toch niet ?
Bekijk bijlage 3997

Dit forum heeft enkele uitgaande Google lijnen.
Dat is alles.
Verder zijn er natuurlijk links van afbeeldingen die via een buitenlandse server lopen.

Terug
Bovenaan Onderaan