Kleine toelichting

Op mijn 65e verjaardag kreeg ik mijn eerste pc nog met W95. Uiteraard (van een afstand) een deel van de ontwikkeling zo goed mogelijk gevolgd. Van het forum van C!T en van het N.C.F. veel wijsheid op gedaan. Ik hoop dat het hier ook zo zal gaan. Dan zijn er nog wat meer vraagstellers en deskundigen nodig.

Najsnarf zei:
Op mijn 65e verjaardag kreeg ik mijn eerste pc nog met W95. Uiteraard (van een afstand) een deel van de ontwikkeling zo goed mogelijk gevolgd. Van het forum van C!T en van het N.C.F. veel wijsheid op gedaan. Ik hoop dat het hier ook zo zal gaan. Dan zijn er nog wat meer vraagstellers en deskundigen nodig.

smiley_says_hello.gif
hartelijk welkom op dit, wat een geweldige forum moet gaan worden.

Op dit moment is het forum net drie dagen onderweg en mag ik echt niet ontevreden zijn.
Vandaag ook via Google Masters het een en ander gedaan voor dit forum, dus Google zal ook steeds beter ons vinden.
Ik denk zelf ook wat betreft Sociale Media een flinke stap te hebben gedaan en jouw al langer kennende kan ook jij heel leuk meedoen.

Het gaat goed komen we moeten het alleen goed introduceren en de tijd geven. Extra deskundigen dienen zich dan vanzelf wel aan.

Terug
Bovenaan Onderaan