Discussie Kleine forumreorganisatie

Abraham54

Admin
Team lid
Lid geworden
2 aug 2016
Reaction score
2.069
Punten
113
Leeftijd
66
Kleine forumreorganisatie om het forum voor mobielgebruik compacter te maken.
In de huidige staat is het forum zo langzamerhand te lang geworden, waardoor mobiele gebruikers veel
moeten scrollen.

Het nieuwe forum onderdeel
Media - Film, Video, Documentaires, Muziek, Foto's
is een voorbeeld van hetgeen ik voor een aantal fora beoog

Black Tiger

Enthousiast
Lid geworden
6 aug 2018
Reaction score
342
Punten
83
Website
www.satellitefun.org
Dat lijkt me een goed plan. Ik had je ook al eens eerder aangegeven dat het beter zou zijn om wat forums bij elkaar te zetten, hetgeen ook de overzichtelijkheid ten goede komt, ook voor pc gebruikers trouwens.
Er is bijv. hele grote winst te boeken in het Windows gedeelte. Bijv. Windows versieupdate bij Windows 10 voegen.
En van de andere secties (w7, w8, windowsversies ondersteuning gestopt door MS (lange titel)) samen voegen en daarin "oudere Windows versies" want de 8.x ondersteuning duurt ook niet meer lang en dan heb je ook gelijk XP afgevangen.
Scheelt alweer een bak scrollwerk.

Er zijn wel meer forums die bij elkaar kunnen.

Abraham54

Admin
Team lid
Lid geworden
2 aug 2016
Reaction score
2.069
Punten
113
Leeftijd
66
De forum reorganisatie tot nu toe heeft positief bijgedragen aan vooral de mobiele snelheid voor dit forum en daar ben ik heel blij mee!

Abraham54

Admin
Team lid
Lid geworden
2 aug 2016
Reaction score
2.069
Punten
113
Leeftijd
66
De reorganisatie is klaar en ben benieuwd of ook smartphone gebruikers er blij mee zijn?

Black Tiger

Enthousiast
Lid geworden
6 aug 2018
Reaction score
342
Punten
83
Website
www.satellitefun.org
Oke, als je het toch vraagt.... :)
Ik mis niets maar... Printer problemen heeft maar 9 threads en kan volgens mij gewoon onder Computer Hardware. De subtitle "desktop en notebook" is overbodig want dat zijn ook gewoon computers.
Van de titel Internet, E-mail, Netwerken & Social Websites zou ik het stukje Social Websites hernoemen naar Social Media. Want ik zou niet weten wat een goed voorbeeld van een social website zou moeten zijn. En met Social Media vang je meteen alles af (dus niet alleen Facebook maar ook Twitter, Instagram etc.).
In de Luie stoel forums samenvoegen naar "Videos met en zonder drones" of iets in die geest.

Ohh.. sjips. Valt me nu pas op dat het voor der rest ook barst van de subforums... Valt bijna niet op, misschien zijn die ook weer te geven in een regeltje er onder?

Abraham54

Admin
Team lid
Lid geworden
2 aug 2016
Reaction score
2.069
Punten
113
Leeftijd
66
In de Luie Stoel blijft hoor.
Als ik de subforum ga weergeven - dan is de compactheid naar de maan.
Printers is overigens een goed idee.
Klusje voor morgen.

Black Tiger

Enthousiast
Lid geworden
6 aug 2018
Reaction score
342
Punten
83
Website
www.satellitefun.org
In de Luie Stoel blijft hoor.
Ik schreef ook niet dat die weg moest, alleen dat de daarin aanwezige video forums samengevoegd konden worden.

Met het weergeven van subforums gaat maar een klein beetje ten koste van de compactheid, nu is het nauwelijks zichtbaar dat ze er zijn. Misschien geeft dat ook meer animo om die dan wat te beperken. :) Maar da's een keuze, ik zei ook niet dat het moet, je vroeg om ideeën en die heb ik gegeven.
Wat je ermee doet moet je uiteraard zelf weten.

Abraham54

Admin
Team lid
Lid geworden
2 aug 2016
Reaction score
2.069
Punten
113
Leeftijd
66
Even bezig geweest na een drukke werkdag te hebben meegemaakt.
Het is een van de opties die XenForo nu eenmaal bied subfora kenbaar te maken.
Je kan zo heel snel naar het forum van jouw keuze.

Ik zal nog kijken in hoeverre die lijsten nog weer aangepakt kunnen worden.

Bovenaan Onderaan