kerst kaarten ontwerpen om te laseren

vanschagen

PCS Lid
Lid geworden
5 mrt 2017
Leeftijd
79
OS
windows xp,7, windows 10,linux
hallo
Ik wil kerstkaarten ontwerpen,maar heb dus takjes en dergelijke nodig,om kaart samen te stellen,hoe benoem je zoiets of waar kan ik dat vinden??
ik zoek me rot , mag ook side edge kaarten zijn
Is om te laseren

Zoeken met Google naar "kersttakjes"en dan "afbeeldingen" kom je HIER en dan kan je vast wel iets vinden en plaatje ofwel downloaden ofwel met printscreen opslaan

krijgen we t.z.t. ook een resultaat te zien? het maken van een tekstvak (zonder kader) is ook handig.

@Roxette: jouw link lijkt wel erg veel op mijn reactie in # 2. bijvoorbeeld
617ef3301c962-32574561-kerst-vierkante-krans-met-decoratieve-kralen-en-ballen-versierde-krans-van-dennentakken-op-een-witte.jpg

Ik ben erg benieuwd naar het resultaat, als zoiets gelaserd kan worden.

nee is niet bruikbaar helaas ,maar heeft me wel op een idee gebracht takjes tekening die zijn wel te gebruiken

wat bedoelt Roxmarie toch met lasereren? Opslaan? Scannen? geen idee. Als je R klik op die (te grote) afbeelding in # 4 dan is er een menu:
617f97a49b89c-No.001.jpg

de rest moge duidelijk zijn. En zijn die websites al eens bekeken? daar barst het van de kersttakjes en -stukjes.

als ik het goed begrijp dan noem je zo'n afbeelding een "tube", ik zoek er een paar voor je op

daar heb ik nog nooit van gehoord ,dat "TUBE"

discussie gaat wel een wat merkwaardige richting op...

nee Lyn dat is niks om te laseren ikzoek meer van deze,maar je word wel bedankt voor meedenken hoor
7a49abf44c1bd128aa22e46f2a5a07f2.gif

die kan je eventueel vinden onder "dingbats", dat is een lettertype, ik zoek er ééntje op voor jou maar dat zal morgen pas zijn...

Terug
Bovenaan Onderaan