Kerst en nieuwjaar

• Onderwerp starter Onderwerp starter HansGU
  • Startdatum Startdatum
  • Reacties 17
  • Weergaven 1085

HansGU

PCS Lid
Lid geworden
5 dec 2016
Waarderingsscore
320
Punten
83
Leeftijd
80
OS
Windows 10 Home
AV
F-Secure en Windows Defender
FW
Windows
Ook ik wens iedereen gezellige feestdagen en een gelukkig 2018 toe.

5a3e419f3b0a0-kerst.jpg

Ik wens aan alle leden op deze site een vrolijk zalig kerst toe, en een gelukkig nieuwjaar en alle wensen in het jaar 2018

vanwege toska:party:

Ik wens jou ook het beste toe.

Ik wens iedereen een vrolijke kerst en een heel gelukkig en gezond 2018

En die wens ik jou ook toe, hoor Abbs. En al die andere dagen die daarop volgen, mogen van mij net zo mooi zijn voor je!

Voor jou ook alleen maar mooie wensen voor 2018! En de kerstdagen, daar ben je zo door heen, vooral als er visite komt die blijft eten en een prachtig diner verwacht. Maar........ ik wens je ook gezellige kerstdagen! Geniet er van!

Dit snap ik niet,

Na abbs had ik ook mijn kerstkaart en kerstwens gepost. Het plaatje heb ik via IMGdumper en een link daarvan in de posting geplaatst. Er ging niets verkeerd, maar nu zie ik mijn posting niet meer. Hoe kan dit?

Ha Hans, nou ik zie hem wel, hoor. Ik zie ik zie wat jij niet ziet! Om de een of andere reden hebben we een paar topics over de kerst en het loopt allemaal een beetje door elkaar. Maar je moet dus even bij het volgende topic kijken dat zo mooi kerstgroen is gekleurd!
En........ fijne 2e kerstdag!

Oeps, kennelijk heb ik niet goed gezocht Kate. Het gaat me verder biet aan, maar waarom van die twee niet één topic gemaakt?

Lijkt mij een goed plan. Zal ik het met Abraham opnemen, of wil jij data zelf doen.

Lijkt mij een goed plan. Zal ik het met Abraham opnemen, of wil jij data zelf doen.

In zijn profiel onder posts staat wel zijn bericht.
Bericht staat helemaal bovenaan!

Jee, het lijkt Apeldoorn wel! Joh, ik moet nog beginnen met het jou te vragen! Maar dit is wel zo gemakkelijk.
Ik denk dat Hans zijn wens wel gevonden heeft: als ik het kan, kan hij het ook!
Maar ik ben begonnen met een wenskaart te posten en daar werd door een aantal op gereageerd. Daarna postte jij je kaart in een nieuw topic en ook daar werd weer op gereageerd. En zo was Hans opeens zoek! En het is misschien gemakkelijker om dat allemaal in 1 topic te hebben.

Terug
Bovenaan Onderaan