Kattenforum SjEd

Over SjEd
SjEd is een kattenforum dat aandacht geeft aan alle katten zowel voor katten bezitters als toekomstige katteneigenaren.
Het kattenforum is eigentijds, duidelijk en een eenvoudig forum met veel informatie over alle katten en nog veel meer, zoals voeding, speeltjes, krabpalen. Je kan ideeën uitwisselen en advies vragen aan andere katten liefhebbers. Verder kan men ook foto's en filmpjes plaatsen om te delen met de leden..
We zijn het enige forum in Nederland die oa wikikat heeft en een heel mooi overzicht heeft van bijna alle soorten katten over de wereld.
Kattenforum SjEd is modern forum dat constant aan het ontwikkelen is.
Ben je een katten liefhebber dan ben je altijd welkom.
Bekijk bijlage 1623

Bekijk bijlage 1622

Bijlagen

• IMG_4460.JPG
    IMG_4460.JPG
    57,5 KB · Weergaven: 69
  • welcome2.png
    welcome2.png
    34,7 KB · Weergaven: 71
Laatst bewerkt:
K

Kate

Guest
Daar heb je gelijk in, Edwin en het geldt ook voor mensen!
Toch, ik ben van het begin af een 'hondenmens' geweest. Ook door die ogen.
Hoe mooi de ogen van een kat ook zijn (want dat zie ik best)ergens bekruipt mij een gevoel van wantrouwen. Heel gek!

ShadyAngel

Gewaardeerd Lid
Lid geworden
12 sep 2018
Reactiescore
1.026
Punten
243
Leeftijd
61
OS
Windows 10 64 bit pro
AV
Norton Security
FW
Norton Security
Weet er iemand een betrouwbare cattery voor ragdolls binnen een straal van +/- 100 km rond Antwerpen? Ben nog op zoek mar tot vandaag nog geen enkele reactie ontvangen van degene waar ik informatie vroeg. Deze lijken me dus al minder betrouwbaar.

ShadyAngel

Gewaardeerd Lid
Lid geworden
12 sep 2018
Reactiescore
1.026
Punten
243
Leeftijd
61
OS
Windows 10 64 bit pro
AV
Norton Security
FW
Norton Security
@Abraham54
Bedankt abraham voor de tip. Ik heb de link opgeslagen bij mijn favorieten. Jammer genoeg alleen katertjes beschikbaar, ik verkies toch alleen poezen, mijn beide perzen zijn ook poezen. Blijkbaar zijn de poezen er het eerste uit, zijn meestal al gereserveerd voor de geboorte.

Bovenaan Onderaan