Kattenforum SjEd

• Onderwerp starter Onderwerp starter Edwin
  • Startdatum Startdatum
  • Reacties 31
  • Weergaven 1917
Over SjEd
SjEd is een kattenforum dat aandacht geeft aan alle katten zowel voor katten bezitters als toekomstige katteneigenaren.
Het kattenforum is eigentijds, duidelijk en een eenvoudig forum met veel informatie over alle katten en nog veel meer, zoals voeding, speeltjes, krabpalen. Je kan ideeën uitwisselen en advies vragen aan andere katten liefhebbers. Verder kan men ook foto's en filmpjes plaatsen om te delen met de leden..
We zijn het enige forum in Nederland die oa wikikat heeft en een heel mooi overzicht heeft van bijna alle soorten katten over de wereld.
Kattenforum SjEd is modern forum dat constant aan het ontwikkelen is.
Ben je een katten liefhebber dan ben je altijd welkom.
Bekijk bijlage 1623

Bekijk bijlage 1622

Laatst bewerkt:
@Edwin - een heel leuke uitnodiging voor kattenliefhebbers en kattenliefhebsters.
En jouw Sjed is prachtig - hoe oud is Sjed al?

Dan ga ik ervan uit dat jij er nog lang veel plezier ermee zal hebben.

Dan ga ik ervan uit dat jij er nog lang veel plezier ermee zal hebben.
Daar gaan we wel vanuit, raskatten zijn vaak gevoelig voor diverse ziektes oa nierfalen. Maar we zorgen goed voor hem.

Dat er goed voor Sjed gezorgd wordt zie je aan zijn uitstraling!

Dat er goed voor Sjed gezorgd wordt zie je aan zijn uitstraling!
Hij komt niets tekort, als je een keuze maakt om een huisdier te nemen dan moet je daar ook zorg voor dragen.

Sjed is een prachtig dier! Heb je gericht gekozen voor zijn ras? En nu een misschien persoonlijke vraag: heb je wel eens overwogen om een kat uit het asiel te halen?

Laatst bewerkt:
@Edwin,

Dat is een mooie kat, zeker met die mooie blauwe ogen :)
Ik heb zelf een poes van 8 jaar oud en zij komt uit het asiel.

5d3f34a1c8610-arjan1.jpg

De kat op de foto in de startpost lijkt mij een Birmaan, maar ik ben geen kenner.

Dit is onze doerak. Ze is zo'n 7 jaar bij ons. Komt uit het asiel. Ze was toen erg schrikkerig en aanvallend. Nu is ze erg lief.
Alleen naar de dierenarts is elk jaar weer een reis op zich. Ik heb een speciale vangkooi aangeschaft, zodat ze er niet uit hoeft.
Dit hebben we één keer geprobeerd, uit de mand halen. De dierenarts zat onder de schrammen, ik moest naar de huisarts en de behandelruimte zat onder het bloed. Van mij wel te verstaan.
Bekijk bijlage 1637

Leuk dat er nog meer kattenliefhebbers op dit forum zitten.

giphy.gif

Zoals je weet zijn mijn vrouw en ik hondenliefhebbers, en raar maar waar onze honden zijn niet direct kattenliefhebbers.
De vraag van Kate in postje # 8 lijkt mij zeer terecht.
heb je wel eens overwogen om een kat uit het asiel te halen?
een antwoord is blijkbaar niet belangrijk.
En van deze zin krijg ik moordneigingen.:mad::mad::mad::mad:
Daarnaast is er ook informatie te vinden over waar fokkers zitten
Met andere woorden broodfokkers die raskatten fokken met o.a. nierfalen, als de centen er maar liggen.
Ik vecht hier in België al bijna 20 jaar tegen broodfokkers en ik blijf bij mijn mening, iemand die centen boven het welzijn van dieren zet mogen ze van mij afmaken.

iemand die centen boven het welzijn van dieren zet mogen ze van mij afmaken.
Dan blijven er alleen nog maar vegetariërs over.
Zelf heb ik het ook niet zo op broodfokkers die alleen maar aan de centen denken.

Sjed is een prachtig dier! Heb je gericht gekozen voor zijn ras? En nu een misschien persoonlijke vraag: heb je wel eens overwogen om een kat uit het asiel te halen?
Bewust voor een Ragdoll gekozen om zijn gedrag, jazeker dat heb ik wel een gedaan.

Na rergistratie zoektocht gestart. Neem aan dit een ragdoll is??
Zaterdag zoektocht gestart naar een kitten in deze kleuren. Eén van mijn perzen heeft ook deze kleur. Vind ik zeer mooi.:love:
Klopt dit is een Ragdoll.
Dit is een seal point

Dit is onze doerak. Ze is zo'n 7 jaar bij ons. Komt uit het asiel. Ze was toen erg schrikkerig en aanvallend. Nu is ze erg lief.
Alleen naar de dierenarts is elk jaar weer een reis op zich. Ik heb een speciale vangkooi aangeschaft, zodat ze er niet uit hoeft.
Dit hebben we één keer geprobeerd, uit de mand halen. De dierenarts zat onder de schrammen, ik moest naar de huisarts en de behandelruimte zat onder het bloed. Van mij wel te verstaan.
Bekijk bijlage 1637
Wat een prachtige kat, de nagels zijn net messen vlijm scherp. Gelukkig gaat die van ons makkelijk mee. Voorbeeldige kat hebben wij hahaha hij heeft natuurlijk ook zijn streken en kuren.

Hoi Edwin, ik ben nog steeds benieuwd of je wel eens een kat uit een asiel hebt gehad. Of ging en ga je alleen voor raskatten. Of is de vraag te persoonlijk: zeg het me.

Terug
Bovenaan Onderaan