Kattenforum SjEd

Edwin

Junior lid
Lid geworden
11 jul 2019
Reacties
70
Reaction score
38
Punten
18
Leeftijd
52
Website
sjedbb.com
Hoi Edwin, ik ben nog steeds benieuwd of je wel eens een kat uit een asiel hebt gehad. Of ging en ga je alleen voor raskatten. Of is de vraag te persoonlijk: zeg het me.
Jazeker heb we die een gehad, en nee dit is niet te persoonlijk.

K

Kate

Guest
Jazeker heb we die een gehad, en nee dit is niet te persoonlijk.
Gelukkig ik heb dus geen geheimen boven gehaald. Ik woonde in mijn jeugd vlak bij een dierenasiel in Amsterdam oost. En ik mocht wel eens helpen bij het schoonmaken. En ik weet nog dat ik al die dieren wel wilde knuffelen. Niet om hun ras en hun vacht, nee helemaal alleen om hun ogen!! En daar heb ik nog het meeste mee.

Edwin

Junior lid
Lid geworden
11 jul 2019
Reacties
70
Reaction score
38
Punten
18
Leeftijd
52
Website
sjedbb.com
Gelukkig ik heb dus geen geheimen boven gehaald. Ik woonde in mijn jeugd vlak bij een dierenasiel in Amsterdam oost. En ik mocht wel eens helpen bij het schoonmaken. En ik weet nog dat ik al die dieren wel wilde knuffelen. Niet om hun ras en hun vacht, nee helemaal alleen om hun ogen!! En daar heb ik nog het meeste mee.
Ze kunnen zo lief kijken, een blik zegt meer dan "woorden"

K

Kate

Guest
Daar heb je gelijk in, Edwin en het geldt ook voor mensen!
Toch, ik ben van het begin af een 'hondenmens' geweest. Ook door die ogen.
Hoe mooi de ogen van een kat ook zijn (want dat zie ik best)ergens bekruipt mij een gevoel van wantrouwen. Heel gek!

ShadyAngel

Heeft veel posts
Lid geworden
12 sep 2018
Reacties
1.513
Reaction score
286
Punten
83
Leeftijd
60
Weet er iemand een betrouwbare cattery voor ragdolls binnen een straal van +/- 100 km rond Antwerpen? Ben nog op zoek mar tot vandaag nog geen enkele reactie ontvangen van degene waar ik informatie vroeg. Deze lijken me dus al minder betrouwbaar.

ShadyAngel

Heeft veel posts
Lid geworden
12 sep 2018
Reacties
1.513
Reaction score
286
Punten
83
Leeftijd
60
@Abraham54
Bedankt abraham voor de tip. Ik heb de link opgeslagen bij mijn favorieten. Jammer genoeg alleen katertjes beschikbaar, ik verkies toch alleen poezen, mijn beide perzen zijn ook poezen. Blijkbaar zijn de poezen er het eerste uit, zijn meestal al gereserveerd voor de geboorte.

Roxmarie

Heeft veel posts
Bekend gezicht
Lid geworden
28 mei 2019
Reacties
1.787
Reaction score
835
Punten
113
Wat een prachtige kat @Edwin, en ook de andere 2 van @Aarie25 @Korrigan Zelf heb ik geen katten of andere huisdieren, ik vind er 1 genoeg, namelijk mezelf

Bovenaan Onderaan