Kate stopt er mee!

Status
Niet open voor verdere reacties.
K

Kate40

Guest
Dag leden van dit leuke forum,

De titel van dit topic zegt het al: Kate gaat er volgende week mee stoppen. En niet alleen met het werk als ambassadrice, maar helemaal!!
De reden hiervoor is zuiver persoonlijk en heeft niets te maken met jullie of met jullie werk. Dat staat als een paal boven water.

Het speelt al een poosje en nu heb ik de knoop dan maar doorgehakt. Ik ga jullie heel erg missen! Bovendien vind ik het werk als ambassadrice heel erg leuk, al hield het naar mijn mening niet veel in. Maar ik heb toch kans gezien een aantal leden welkom te heten en een ander aantal te feliciteren met hun verjaardag.

Ik wens iedereen alle goeds toe en ik hoop dat de apparaten die bij jullie thuis staan, Linux of Windows, datgene doen wat je van hen verwacht! En zo niet: jullie zitten dicht bij het vuur voor de reparatie!

Bovendien vind ik het werk als ambassadrice heel erg leuk, al hield het naar mijn mening niet veel in.
Dan ben je ergers verkeerd hoor.Jouw werk is wel belangrijk,ontlast wat werk van beheerders/moderators.
Door jouw voelt nieuw lid zich al thuis,door je welkomst bericht en later.....

Mvg
d'anvers

Niets let me, Ed. Maar de reden dat ik stop is niet alleen het werk van de ambassadrice. Ik vond het hier ook al leuk, toen ik gewoon forumlid was. Maar het is erg lief dat je die mogelijkheid oppert!

Wat is dit nu kate, wat onverwachts ja. Wie gaat nu mijn reacties controleren op foute d en dt en zo!
De tips die je me gegeven hebt, blijven me bij hoor. Ik zei het al eerder, met de d of de dt, komt bij mij, Kate weer naar boven.
Het ga je goed!

Dank je wel, Paul.Het gaat je best lukken zonder mij! En voor vragen ben ik altijd beschikbaar, hoor! Abraham geeft je dan mijn email-adres wel!

Het zal wel moeten nu, ik zal extra mijn best doen, dat als je hier eens ronddoolt, niet mijn afschuwelijke schrijv vouten tegen komt. Mochd het helemaal uit de klauwen lopen, dan weed ik je te vinden.

Tja, dan hoef ik niet te stoppen, nietwaar? Maar het is lief gezegd!

Laatst bewerkt:
Ja Kate, ik vind de gesprekken met jou steeds leuk om lezen/volgen. Jammer dat je stopt maar jouw beslissing kunnen wij enkel maar respecteren. Het blijft hier een "piepend" forum dus misschien toch af en toe eens komen piepen (desnoods als bezoeker) kan geen kwaad. Ik wens je alvast heel veel plezier/succes met je lopende projecten en een prima gezondheid. Tot hoors.

Oei hier ben ik wel een beetje van geschrokken echt waar, iemand die zich inspand voor andere leden toe en voor deze forum, vind ik jammer dat ze deze forum verlaat.Maar we zullen haar beslissing moeten aanvaarden.
Het ga je goed kate
groetjes
luc

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan