kaspersky

K

Kate

Guest
Vandaag gaf mijn Kaspersky (betaald) opeens allerlei tips die tot nu toe verborgen waren. Er bleek een tabblad Tools te zijn en toen ik daar op keek, zag ik van alles wat ik kon aanzetten. Het waren wel abonnementen, maar volgens mij ook gratis.

Een daarvan is Kaspersky Secure Connection en als je dat leest begrijp je niet waarom je dat niet eerder hebt aangeklikt, zoveel word je voorgespiegeld. Zijn die tools dingen die niets voorstellen maar je wel aan het merk binden? Of doen ze echt wat

Jij hebt deze Kas. ook, Abraham, dus jij hebt dat tabblad vast ook. Heb ik er iets aan?

De Secure Connection is Kasperky's versie van een VPN verbinding.

VPN = Virtual Private Network - dus ben je zo op internet aanwezig - dan hangt het af van hoe goed die VPN-verbinding is en jij dus onzichtbaar voor anderen aan het wesurfen bent.

Bijna altijd ook kan je kiezen voor welke server in welk land jij verbonden wil zijn.
Zo kan je bijvoorbeeld dan voor een Amerikaanse server kiezen, waardoor je dan een Amerikaans IP-adres krijgt en bijvoorbeeld televisie series kan zien, die anders verboden voor je zijn.

De Secure Connection van Kasperky is bij mijn weten niet gratis, maar dat geldt voor veel VPN-aanbieders.

Terug
Bovenaan Onderaan