kaspersky secure connection

• Onderwerp starterKate
  • Startdatum
  • Reacties 45
  • Weergaven 3.513
Status
Niet open voor verdere reacties.
K

Kate

Guest
Mijn beveiliging wordt geregeld door Kaspersky Free. Kennelijk ben ik nu ook de trotse eigenares van Kaspersky Secure Connection, maar dat is een hinderlijk aanhangsel. Te pas en te onpas wordt me verteld dat dit onderdeel, wat ik niet tegelijk met Free heb genomen, het niet eens is met een programma dat ik wil openen.
Dus besloot ik om het te verwijderen, maar het lijkt wel alsof ik in de Nederlands Bank inbreek!

Ik heb het geprobeerd via het configuratiescherm en via Instellingen. Eerst gaat het goed en dan moeten er hulpprogramma's worden verwijderd en dan begint het gedoe. Plotseling ben ik niet bevoegd om dat te doen! Nou vraag ik je! Is er nog een andere mogelijkheid om dit onderdeel te verwijderen? Ik heb het nu al 6 keer geprobeerd!

En als ik na een half uur de verwijdering maar annuleer, lukt dat ook al niet

Laatst bewerkt:
Wat bedoel je juist met een bank inbreken ? Kaspersky Secure Connection is een beveiligingsoptie . Het is een beveiligde versleutelde verbinding voor wanneer je online een betaling uitvoert .

Hoi Swake, ik wil dit niet, want het beveiligt me dan zo, dat ik er niet goed van word. En als dat dan nodig is voor mijn geldzaken, neem ik een andere beveiliging. Kaspersky gaat maar fijn door met zijn Lab!

Ik ben lid van de consumentenbond en ik heb de testresultaten van een onderzoek naar de beste beveiliger opgevraagd. Dan ga ik daar maar eens goed kijken.

Maar nu weet ik nog niet hoe ik van die secure af kom. Hij is eens begonnen met verwijderen, maar staat nog steeds op mijn taakbalk niks te doen, maar wel zogenaamd bezig! Dat is me er een, hoor! Heb je daar nog een slimme oplossing voor in je oplossingen-doos?

Wacht eerst op Abraham , wat die erover denkt .

de C.B. kwam meen ik op Bitdefender terecht:

(@Swake: dat inbreken in de Nederlandse bank niet letterlijk nemen! vertelt iets over de moeilijkheidsgraad voor een bepaalde handeling)

Maar nu weet ik nog niet hoe ik van die secure af kom. Hij is eens begonnen met verwijderen, maar staat nog steeds op mijn taakbalk niks te doen, maar wel zogenaamd bezig! Dat is me er een, hoor! Heb je daar nog een slimme oplossing voor in je oplossingen-doos?

Ik gebruik Norton Internet Security , en ben ook online beschermd . Maar dat is met een plug in die ik kan activeren en de-activeren in mijn browser , maar ik ga die zeker in mijn browser niet de-activeren .

Laatst bewerkt:
De Kaspersky Secure Connection is niets anders dan de te betalen VPN-dienst van Kaspersky.

Hoe jij daaraan bent gekomen bij de gratis versie weet ik niet.

Abraham, het is mij ook een beetje donkerbruin. Mijn vorige laptop had als beveiliging: betaald via Kaspersky Internet Security. Toen ik deze laptop kocht had ik geen idee hoe ik dat moest overzetten, dus nu begrijp ik dat die laptop goed beveiligd vernietigd is!

Op deze Lenovo ben ik gestart met Kaspersky Free. Ik weet echt niet meer of me toendertijd is gevraagd of ik Secure wilde hebben, maar het zit er wel. Als dat nou nog hoort bij de betaalde en reeds begraven versie, dan wil ik dit overblijfsel ook begraven. Maar hoe! Als ik het verwijderen start, lijkt het eerst goed te gaan, maar dan opeens moeten er hulpprogramma's verwijderd worden en daar heb ik dan geen toestemming voor!!
En het is een lastig bezit, want hij heeft om te beginnen al steeds iets tegen teamview!

Bovendien, maar ik weet niet of dit er iets mee te maken heeft: rechtsonder op de taakbalk kun je zien hoeveel boogjes je verbinding heeft. Vrijdag heb ik hier ingelogd: een beveiligde verbinding en alle boogjes stonden te juichen! (Hier is dus in Enter). Maar vanmorgen heb ik een zwart vierkantje daar, het lijkt op een computerscherm. Weg boogjes!
Dus ik dacht dat mijn verbinding weg was, maar die is nog steeds uitstekend!

Dus besloot ik om het te verwijderen, maar het lijkt wel alsof ik in de Nederlands Bank inbreek!

Weet je waarom ik dat letterlijk nam ? Ik lees van jou ik heb van alles geprobeerd om te verwijderen , als ik annuleer om te verwijderen lukt het niet .
Het lijkt erop of men vanop mijn laptop wil digitaal inbreken bij de nederlandse bank.

@Kate: toen jij in je vorige notebook Kaspersky internet security had - heb jij toen een account aangemaakt bij Kaspersky?

Ja, daar vraag je me wat! Ik zie in mijn geheime opslagplek(!) wel een account staan met als vermelding: kaspersky. Maar hoe kom ik er achter of die nog van de vorige is, of van Kasp.Free.

Als je kan inloggen op dat account kan je daar zien of KIS (Kaspersky Internet Security) nog geldig is en ook kan je daar de licentie gegevens vinden en teven dan KIS downloaden/installeren en activeren met de licentiesleutel.

@Kate: je had het zelf over Consumentenbond. C.B. is een gebruikelijke afkorting. BitDefender is een AntiVirusprogramma voor alle duidelijkheid:
kijk maar HIER . Beurtelings is dan weer panda, dan weer Avast, dan weer Kaspersky etc "de beste".

Abraham, ik ga het eens rustig bekijken, maar ik vind de oplossing voor mijn probleem van Code Zero wel erg summier, hoor! Is dit normaal?

@Kate: je had het zelf over Consumentenbond. C.B. is een gebruikelijke afkorting. BitDefender is een AntiVirusprogramma voor alle duidelijkheid:
kijk maar HIER . Beurtelings is dan weer panda, dan weer Avast, dan weer Kaspersky etc "de beste".
Ha, die afkorting had ik nog nooit gebruikt! Wel voor citroenbrandewijn!

Ons nieuwe lid is van Singapore en is lid geworden omdat hij denkt dat ik hem kan helpen met XenForo.

Ik raak de kluts kwijt, Abraham. Ik heb geschreven dat ik Kaspersky Free heb en ik wil die internet sec.helemaal niet. Ik wil van die sec.connection af!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan