K
Kate
Guest
Mijn beveiliging wordt geregeld door Kaspersky Free. Kennelijk ben ik nu ook de trotse eigenares van Kaspersky Secure Connection, maar dat is een hinderlijk aanhangsel. Te pas en te onpas wordt me verteld dat dit onderdeel, wat ik niet tegelijk met Free heb genomen, het niet eens is met een programma dat ik wil openen.
Dus besloot ik om het te verwijderen, maar het lijkt wel alsof ik in de Nederlands Bank inbreek!
Ik heb het geprobeerd via het configuratiescherm en via Instellingen. Eerst gaat het goed en dan moeten er hulpprogramma's worden verwijderd en dan begint het gedoe. Plotseling ben ik niet bevoegd om dat te doen! Nou vraag ik je! Is er nog een andere mogelijkheid om dit onderdeel te verwijderen? Ik heb het nu al 6 keer geprobeerd!
En als ik na een half uur de verwijdering maar annuleer, lukt dat ook al niet
Dus besloot ik om het te verwijderen, maar het lijkt wel alsof ik in de Nederlands Bank inbreek!
Ik heb het geprobeerd via het configuratiescherm en via Instellingen. Eerst gaat het goed en dan moeten er hulpprogramma's worden verwijderd en dan begint het gedoe. Plotseling ben ik niet bevoegd om dat te doen! Nou vraag ik je! Is er nog een andere mogelijkheid om dit onderdeel te verwijderen? Ik heb het nu al 6 keer geprobeerd!
En als ik na een half uur de verwijdering maar annuleer, lukt dat ook al niet
Laatst bewerkt: