Dat schrijf ik toch ook, dat de code ingevoerd moet worden.
Ik zou het vreemd vinden dat je een nieuw te koppelen licentie alleen via een email link zou kunnen doen.
Ik heb in een grijs verleden ooit Norton gehad voor 10 apparaten, dan was het inloggen via de browser en dan kon je de juiste versie downloaden, het lijkt me dat het nu ook zoiets moet zijn.
Ik heb in het verleden gebruik gemaakt de cloud security van Kaspersky en dat ging precies zo als bij Norton.
Thanks.
Je hebt 100% gelijk. Ik begrijp echt niet dat het nu zo moeilijk gaat om met mijn abonnement Kasperski Internet Security te installeren op de Samsung Galaxy Tab A8. Op mijn Windows laptops en pc heb ik geen enkel probleem. Ik heb een vraag gesteld aan de support van Kasperski.
Geachte,
Ik heb een abonnement met 10 apparaten verbonden aan mijn account op de Kasperski website My Kasperski Welcome.
Ik heb een nieuw Samsung Galaxy A8 tablet gekocht en ik wil deze verbinden met mijn account op de Kasperski website.
Dit lukt niet.
Er zijn reeds 8 apparaten verbonden. Ik heb dus nog recht op 2 andere apparaten.
Als ik op de website klik bij nog meer apparaten toevoegen dan verschijnt Downloaden voor Windows.
Dit kies ik niet omdat ik een apparaat met een Android besturingssysteem wil verbinden.
Ik kies dus Downloaden voor andere apparaten.
Dan verschijnt "Er wordt een koppeling verstuurd".
Deze koppeling stuurt het bestand "startup.exe op naar mijn Downloads op mijn nieuw Samsung Galaxy A8 tablet.
Als ik op het bestand startup.exe klik kan het bestand niet worden geopend en dus kan Kasperski Internet Security niet worden geïnstalleerd op mijn Samsung Galaxy A8 tablet.
Ik vind het raar dat een exe file naar mijn android OS wordt opgestuurd, omdat een exe file alleen in Windows 10 kan worden geopend.
Waarom stuurt geen bestand met Kasperski Internet Security op naar mijn Samsung Galaxy A8 tablet dat wel kan worden geopend, en geïnstalleerd op mijn Samsung Galaxy A8 tablet?
Graag uw advies hierover.
Dank bij voorbaat.
Met vriendelijke groeten,
Gilbert van Rumst
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dear
I have a subscription with 10 devices connected to my account on the Kasperski website My Kasperski Welcome.
I bought a new Samsung Galaxy A8 tablet and I want to connect it to my account on the Kasperski website.
This doesn't work.
There are already 8 devices connected. So I am still entitled to 2 other devices.
When I click on the website to add more devices, Download for Windows appears.
I don't choose this because I want to connect a device to an Android operating system.
So I choose Download for other devices.
Then "A link will be sent" will appear.
This link sends the file "startup.exe to my Downloads on my new Samsung Galaxy A8 tablet.
When I click on the startup file.exe the file cannot be opened and so Kasperski Internet Security cannot be installed on my Samsung Galaxy A8 tablet.
I find it strange that an exe file is sent to my android OS, because an exe file can only be opened in Windows 10.
Why does Kasperski Internet Security not send a file to my Samsung Galaxy A8 tablet that can be opened and installed on my Samsung Galaxy A8 tablet?
I would like your advice on this.
Thanks in advance.
With kind regards,
Gilbert van Rumst