Kasperski installeren op nieuwe tablet Samsung Galaxy A8

cooper

PCS Lid
Lid geworden
26 sep 2020
OS
Windows Home 10
AV
Kaspersky internet security 2020
Hello,

Ik heb een nieuw tablet Samsung Galaxy A8 gekocht voor mijn zoon en ik wil deze toevoegen aan mijn Kasperski abonnement voor 10 apparaten.

Maar dit lukt me niet.

Ik surf naar My Kasperski Welkom en kom dan op mijn website met mijn reeds 5 aangesloten apparaten van een abonnement met 10 apparaten.. Deze 5 apparaten staan reeds aangeduid op mijn Kasperski abonnement website. Er staat ook 1 leeg vakje naast de 5 reeds aangesloten vakjes met daarin "toevoegen" .

Daarnaast staat "Meer apparaten toevoegen " Als ik daar op klik zie ik "Nieuw apparaat toevoegen " staan. Daar klik ik op en dan begint hij te downloaden.

Dan komen de volgende 4 bestanden op mijn tablet: startup-3.exe 2,73Mb 18 maart, startup-2.exe 2,73 Mb 13 maart, startup-1.exe 2,73 Mb 13maart en startup-exe 2,73 Mb 13 maart

Maar ik kan de bestanden van Kasperski op het tablet niet openen. Er verschijnt een bericht: Geen apps die het bestandstype ondersteunen,
Zoek in Play Store.

In Play Store kan ik nergens deze bestanden van Kasperski vinden.

Misschien kunt u helpen.

grtz,

cooper
[url=https://postimages.org/] [/URL]

Je zal Kaspersky moeten installeren via de Google Play Store in de betreffende smartphone.

Als je via hun site de smartphone als apparaat hebt toegevoegd, krijg je een mail daarvan, dus de mail je daar hebt ingevuld bij aankoop ervan.
Dus open de smartphone en open je email programma klik dan op de mail en volg de intructies
ik denk dat je op een link moet klikken de app word geinstalleert en tegerlijke tijd geactiveert, kijk er eens naar

Dan komen de volgende 4 bestanden op mijn tablet: startup-3.exe 2,73Mb 18 maart, startup-2.exe 2,73 Mb 13 maart, startup-1.exe 2,73 Mb 13maart en startup-exe 2,73 Mb 13 maart
je hebt 3 keren geprobeerd om je smartphone toe te voegen daaarom zie je nu die 3 keren staan,2 keren op 13 maart om 18u47 en 1 keer op 13 maart 18u46 en dan nog eens op 18 maart om 11u 54 waarom??
als je zeker bent dat je geen mail hebt gekregen doe het volgende, installeer zoals abraham zegt de app van kaspersky eens geinstalleert en je bent zeker dat u smartphone is toegevoegd, kopieer dan de code die je normaal moet weervinden op de site.
Maak in de app dezelfde account die je hebt zoals op u pc (geen andere) en ga naar u profiel gegevens en zoek daar naar code toevoegen, gevonden? plak de code erin en verzend dit, je krijgt dan melding dat het geactiveert of niet?
Maar kijk eerst naar de mail die je moet ontvangen niet op je pc maar op de smartphone en welliswaar opdezelfde netwerk
succes

Laatst bewerkt:
Je zal Kaspersky moeten installeren via de Google Play Store in de betreffende smartphone.
Thanks.
Het is een Samsung Galaxy A8 tablet 10,5 SM-X200, geen smartphone.

Tot nu toe heb ik op google play store geen start-up-3.exe gevonden en kan ik het dus ook niet installeren p de tablet Samsung Galaxy A8 .

grtz,

cooper

je hebt 3 keren geprobeerd om je smartphone toe te voegen daaarom zie je nu die 3 keren staan,2 keren op 13 maart om 18u47 en 1 keer op 13 maart 18u46 en dan nog eens op 18 maart om 11u 54 waarom??
als je zeker bent dat je geen mail hebt gekregen doe het volgende, installeer zoals abraham zegt de app van kaspersky eens geinstalleert en je bent zeker dat u smartphone is toegevoegd, kopieer dan de code die je normaal moet weervinden op de site.
Maak in de app dezelfde account die je hebt zoals op u pc (geen andere) en ga naar u profiel gegevens en zoek daar naar code toevoegen, gevonden? plak de code erin en verzend dit, je krijgt dan melding dat het geactiveert of niet?
Maar kijk eerst naar de mail die je moet ontvangen niet op je pc maar op de smartphone en welliswaar opdezelfde netwerk
succes
Het bestand start-up -3.exe is opgestuurd naar mijn telenet.be adres. Daar kan ik het natuurlijk niet openen. Ze spreken steeds over een koppeling opsturen. Nu staat het bestand op de samsung tablet maar het kan niet worden geopend, Dus ik moet het bestand kunnen openen op de tablet van samsung maar met het juiste installatie programma in Play Store.

grtz,

cooper

Een Windows bestand in Android openen - dat zal niet gaan!

Een Windows bestand in Android openen - dat zal niet gaan!
Dat is juist. Ik had eerst op de Kasperski website op Downloaden voor Windows geklikt. Daardoor kwam dit bestand op mijn laptop met Windows 10. Want mijn Kasperski account voor 10 apparaten met de licentie staat op hun website.

Maar dit wilde ik niet dus heb ik opnieuw op de website op Downloaden andere apparaten geklikt en toen kwam het bestand op de Samsung tablet te staan. Maar als ik het wil openen lukt het niet omdat het geschikte programma om dit bestand te openen niet op de tablet staat.

Ga naar de PlayStore komt er dan om het juiste programma te vinden. Maar in de PlayStore vind ik geen Kasperski programma om dit Kasperski bestand startup-3.exe te installeren.

grtz,

cooper

Ik snap niet waarom jij Kaspersky niet kan vinden in de Google play Store,
ik heb daar op mijn phone gekeken en Kaspersky meteen gevonden!

Thank you,

Ik moet Kasperski Internet security hebben, deze staat op mijn licentie van Kasperski geabonneerd.

De titel Kasperski Internet Security verschijnt in Play Store maar kan niet worden gedownload.

Het is verwarrend omdat de naam van Kasperski Internet security nergens is te downloaden. in de plaats komt steeds Kasperski Security & VPN .

Verder staan er nog andere op zoals Kasperski Endpoint Security, Kasperski Fast Secure VPN,
dus als ik Kasperski Internet Security zoek en vind dan komt niet Kasperski Internet Security maar Kasperski Security & VPN om te downloaden.
Dus een andere benaming zodat dit heel verwarrend is. Blijkbaar omdat het op een android tablet wordt geïnstalleerd.

grtz,
cooper
ps je mag ook niet verwarren met de free kasperski voor smartphones en tablets!

[url=https://postimg.cc/y3jr8km8] [/URL]

Ga met je tablet naar dit forum en open dan de link naar Kaspersky Internet Security.

Jij hebt een betaalde licentie van Kaspersky internet security, dan zou ik hiervoor navraag doen bij hun welke app kan ik uit de appstore downloaden voor mijn

tablet Samsung Galaxy A8

Maar als ik op jou link klik
De titel Kasperski Internet Security
Kom ik in de playstore.
Dan staat daar inderdaad Kaspersky internet security.

Zoek ik op bovenstaande voor de app dan kom ik hier uiteindelijk uit.

Klik ik onderstaande afbeelding op download dan kom ik in de 2e afbeelding terecht.

In de playstore zoeken (van Google niet de Samsung Store)

Klik ik door dan zie je toch weer dezelfde app.

Laatst bewerkt:
Jij hebt een betaalde licentie van Kaspersky internet security, dan zou ik hiervoor navraag doen bij hun welke app kan ik uit de appstore downloaden voor mijn

tablet Samsung Galaxy A8

Maar als ik op jou link klik

Kom ik in de playstore.
Dan staat daar inderdaad Kaspersky internet security.

Zoek ik op bovenstaande voor de app dan kom ik hier uiteindelijk uit.

Klik ik onderstaande afbeelding op download dan kom ik in de 2e afbeelding terecht.

In de playstore zoeken (van Google niet de Samsung Store)

Klik ik door dan zie je toch weer dezelfde app.

Bedankt.

Deze Kasperski Internet Security is om aan te kopen. Zie op de afbeelding in -aankopen staan . Ik heb reeds een abonnement met 10 apparaten.

grtz,

cooper

O het een tablet mijn excuses maar is juist hetzelfde als een smartphone allee bijna.
Thanks.
Om misverstanden te verwijderen wil ik benadrukken dat het niet om een aankoop in de PlayStore gaat. Dus moet ik langs de Kasperski website waar mijn abonnement van 10 apparaten op staat, en waarvan er reeds 5 apparaten zijn beschermd; een nieuwe Kasperski Internet Security toevoegen vanop deze Kasperski website.

grtz,

cooper

bij elke app die je zou downloaden/installeren krijg je dat te zien, als je op installeren klikt krijg je een melding hiervan gewoon op overslaan klikken en de installatie gaat verder
Is in-app aankopen gratis?

Je kunt de app gratis downloaden, maar als je er echt gebruik van wilt maken moet je een in-app aankoop doen. Dit kan een eenmalig bedrag of een langlopend maand- of jaarabonnement zijn.
dus gratis activeer deze dan en klaar

Ga met je tablet naar dit forum en open dan de link naar Kaspersky Internet Security.
De Kasperski Internet Security kan enkel langs de website van Kasperski waar mijn abonnement van 10 apparaten op staat, toegevoegd worden met een koppeling van het emailadres dat op de Samsung Galaxy A8 10,5 inch tablet staat geïnstalleerd.

Dus ik moet een koppeling van het E-mailprogramma gmail doorsturen en dan pas kan de Kasperski Internet Security worden gedownload.

Hoe ik een koppeling van het e-mailadres van het gmail programma kan doorsturen weet ik niet juist. Maar ik zal het uitzoeken. Het is de eerste maal dat ik op deze manier wordt geconfronteerd. Ik heb vorig jaar Kasperski Internet Security zonder problemen op 2 Android Samsung tabletten en een smartphone geïnstalleerd.

Zie screenshot.

grtz,

cooper

bij elke app die je zou downloaden/installeren krijg je dat te zien, als je op installeren klikt krijg je een melding hiervan gewoon op overslaan klikken en de installatie gaat verder
Is in-app aankopen gratis?

Je kunt de app gratis downloaden, maar als je er echt gebruik van wilt maken moet je een in-app aankoop doen. Dit kan een eenmalig bedrag of een langlopend maand- of jaarabonnement zijn.
dus gratis activeer deze dan en klaar
Bedankt.
grtz,
cooper

Tip maak op u tablet een tweede gmailadres aan, ga dan naar de gmail waar die koppeling staat open de mail, onderaan zie je doorsturen staan klik erop vul dan je nieuwe gmailadres in en klik op versturen je ontvangt dan de koppeling op je tablet als je het liever zo doet.
of
Als je u gmail opent op het tablet moet normaal die koppelings/mail daar ook in staan, zo onlogisch zijn dat je deze enkel kan zien staan op je pc??

Deze Kasperski Internet Security is om aan te kopen. Zie op de afbeelding in -aankopen staan . Ik heb reeds een abonnement met 10 apparaten.
Ik vermoed dat je in die app met jouw account gegevens kunt inloggen en zo gebruik kunt maken van de app. Al dan niet nadat op de tablet via de my Kaspersky in de browser te hebben ingelogd,

Ik dan maar even de test uitgevoerd en een kaspersky aangemaakt met mijn google account.

En dan krijg ik deze afbeelding te zien, hier kun jij dus je registratie code invullen en dan of de app, of een programma downloaden voor het apparaat waar je hem voor nodig hebt.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan