Kan Zorin niet installeren in Vmware

• Onderwerp starter Onderwerp starter Rubensky
  • Startdatum Startdatum
  • Reacties 16
  • Weergaven 1340

Rubensky

Moderator
Forumleiding
Lid geworden
4 aug 2016
Waarderingsscore
457
Punten
83
OS
Windows 10 professional
AV
Windows Defender
FW
Windows Firewall
Beste Zorin kenners,

Door jullie enthousiasme wilde ik ook eens gaan kijken naar Zorin. Ik probeer dit te installeren in Vmware workstation. Echter kom ik niet verder dan het invoeren van een gebruikersnaam en wachtwoord. Daarna kan ik niet klikken op de knop verder. Iemand hier ervaring mee? En tevens een oplossing?

Leuk, Ruben. Ik zal eens met je mee gaan testen in VMware. Wel grappig, ik werk nu met Zorin 12 en ga virtueel hetzelfde doen.:)

Ik dat bij de installatie van Zorin net zo als bij Mint de internetverbinding live moet zijn?

@Rubensky,
Heb je over Vmware Pro of de free?
Met free heb ik geen ervaring,pro heb ik niet tegen problemen aan gelopen om een Linux distro te testen.
Zorin 12 weet ik niet meer ,of die ook getest is!Mocht het over Vmpro gaan wil ik het wel eens testen he!
Mvg
Danvers

Ik ben nu in dezelfde fase als jij bent. Het beeld is nog niet full screen dus moet je de pagina naar links verslepen om de knop verder te vinden.

Ik ben nu in dezelfde fase als jij bent. Het beeld is nog niet full screen dus moet je de pagina naar links verslepen om de knop verder te vinden. ]
Schiet me nu te binnen,ook al eens mee gemaakt...op enter drukken werkt ook normaal!Ja die oude cellen onthouden niet alles meer he lol.
Mvg
Danvers

Ik gebruik de pro versie! Enter drukken heb ik geprobeerd alleen blijft hij dan hangen helaas.

Ik krijg dezelfde SHA te zien als die op de website vermeld staat.

Is VMware up to date? Aantal CPU-cores ingesteld?
Verwijder anders de huidige installatie en begin opnieuw (is zo gebeurd).
De installatie verliep bij mij probleemloos. Full screen kun je naderhand bij Instellingen -> Schermen veranderen.

Is up to data. Hoeveel Cores heb jij ingesteld?

O bedoel je zo maar dat gaat automatisch.

Is het intussen gelukt?
Zorin OS 12 krijgt hier de comfort prijs :D(rond minuut 7)

Mvg
Danvers

Hoi, Rubensky is er alleen op zondag niet, dus morgen zal hij wel weer van zich laten horen.

Zoals Abe aangaf ben ik op zondag afwezig. Maar mensen ik ben er weer.

Moet het helaas nog gaan proberen. Ik zal van mij laten horen.

Terug
Bovenaan Onderaan