• Welkom bij Computerforum PiepCompSupport, het pc helpforum voor het verwijderen van virussen, adware en malware.
    Uw computer bevat een virus of er zijn andere problemen: dit forum is er voor iedereen die hulp zoekt! Waar moet ik rekening mee houden?
    U moet zich registreren, voordat u uw virusprobleem als onderwerp kunt beschrijven en posten. Zodra u een discussie hebt gemaakt,
    zal een expert u stap voor stap uitleggen, hoe u de malware kunt verwijderen en hoe u uw computer kunt beveiligen.
    Ons hulpforum en onze programma's zijn gratis. Weet u niet wat u nu moet doen, om hulp te krijgen, klik dan hier.

Probleem Kan geen verbinding krijgen met FileZilla naar mijn website

cooper

Bekend Lid
Lid geworden
26 sep 2020
Reacties
118
Reaction score
9
Punten
18
Die vraag kan ik je niet beantwoorden, als het echt om een DVD speler gaat dan lijkt mij dat er een defect speelt ergens.

En dus nog die 3de mogelijkheid. Je download die Media Creation Tool op je laptop en start de installatie van daaruit, dus zonder een iso te maken of opstartbare usb stick, dat kan namelijk ook.
Ja dit is de eerste optie die de Media Creation Tool Windows 10 20 H2 aanbied om de pc bij te werken met behoud van de bestanden.
Ik persoonlijk geef de voorkeur aan de tweede methode dus de Media Creation Tool Windows 10 20H2 aangepast installeren.

Misschien dat ik bij de support van de dvd +r dl speler een oplossing kan krijgen. Zo niet dan zal ik jouw raad opvolgen en de eerste optie toepassen.

Als er sata kabels zijn die een doorverbinding kunnen maken met een ide lintkabel, dan zou ik op mijn tweede computer met Windows Home 10 de dvd +r dl player eens kunnen aansluiten.
Want een sata dvd rw speler +-dl speler kopen, terwijl in de bios de opstartoptie sata cd speler ook niet voor een dvd rw +- dl speler is geschikt is ook geen goed idee.

Want dan kom ik hetzelfde tegen als met de startoptie usb cd-rom speler in de bios voor de usb dvd rw dl player. Roze verticale strepen op het scherm van de monitor en een pinkende cursor.
Grtz,
cooper

Bovenaan Onderaan