Kan Firefox niet upgraden naar de nieuwe versie 60.02

• Onderwerp starter Onderwerp starter HansGU
  • Startdatum Startdatum
  • Reacties 17
  • Weergaven 1075

HansGU

PCS Lid
Lid geworden
5 dec 2016
Waarderingsscore
320
Punten
83
Leeftijd
80
OS
Windows 10 Home
AV
F-Secure en Windows Defender
FW
Windows
Heeft iemand anders hier ook problemen mee? Zou het mijn beveiligingssysteem kunnen zijn?

(Ik gebruik ZoneAlarm firewall alsmede antivirus samen met McAfee SiteAdvisor)

Ik gebruik ZoneAlarm firewall alsmede antivirus samen met McAfee SiteAdvisor
En als je die tijdelijk uitschakelt...dan ook niet?
Mvg
d'anvers

Hoe ondervind jij dat jij Firefox niet kan updaten.

Normaal zou 60.0.2 gisteren (6 juni) verschenen zijn . Hier is ook nog altijd 60.0.1 en valt te lezen dat ik de recentste versie gebruik , waaruit ik dan veronderstel dat 60.0.2 nog niet als update werd aangeboden .

Hier wel aangeboden.En gelukt.
Mvg
d'anvers

Nu ook net aangeboden gekregen en ook gelukt !

De Nederlandse versie loopt altijd vertraging op in verband met onze taal.

Mijn Firefox blijkt automatisch bijgewerkt te zijn naar de nieuwste versie.

Bij mij nog steeds kommer en kwel. Ook het downloaden van de nieuwe versie en daarna installeren werkt niet. Weet niet wat ik kan doen.

Eindelijk toch gelukt. Ik kreeg steeds een onvolledige nieuwe Firefox gedownload. Nu dan toch een bestand van 35 mb kunnen downloaden waarna de rest vanzelf ging.

Help! Toch niet de nieuwe versie gekregen... Is nog steeds 2.01 wat kan ik nu nog doen? Ik durf de oude Firefox er niet af te gooien want dan ben ik al mijn bookmarks kwijt! Hoe kan dit nu weer? Ongelofelijk.

Firefox kan niet naar de nieuwste versie worden bijgewerkt. Download een nieuwe kopie en we helpen u deze te installeren.... Nou, mooi niet dus. Nul komma nul hulp. Hij laat zich gewoonweg niet installeren.

Rechtsboven in Firefox op de drie streepjes klikken.
Klik in het uitklapvenster onderaan op Help.
In het nieuwe venster klik je dan op Over Firefox en dan zal even later de melding komen dat Firefox niet meer actueel is enz.

Dank Abraham, nu is het eindelijk gelukt. Bijna een uur mee bezig geweest (hoe kan dat in hemelsnaam), maar nu is het daadwerkelijk in orde,

Hoera

Terug
Bovenaan Onderaan