Kabinet wil horeca volledig sluiten en drankverkoop in de avond verbieden

grotesmurf

Bekend Lid
Lid geworden
17 jan 2020
Reacties
527
Reaction score
271
Punten
63
Voorop gesteld..ik ben er tegen dat de koning naar Griekenland ging op vakantie laat dat duidelijk zijn.
Als de koning toch perse wilde gaan en Rutte zou daar tegen geweest zijn zullen wij het nooit horen,zo
zit hier het systeem in elkaar.
Over gesprekken met de koning word NOOIT iets over verteld,en Rutte zal altijd de schuld op zich nemen.
Dat is de verantwoording van de Minister-President

Alleen als de koning ZELF de media op zoekt en een verklaring geeft weten we misschien meer.

Persoonlijk zou ik dat zeer verstandig vinden dat WA text en uitleg geeft.

Abraham54

Beheer
Team lid
Lid geworden
2 aug 2016
Reacties
21.510
Reaction score
5.184
Punten
713
Leeftijd
67
Lees de link die boven jouw bericht staat.
De Nederlandse Premier heeft het laatste woord bij wat WA wil.

Abraham54

Beheer
Team lid
Lid geworden
2 aug 2016
Reacties
21.510
Reaction score
5.184
Punten
713
Leeftijd
67
Dat komt dan deels overeen met wat je over Koning Willem III kan lezen.

Roxmarie

Moderator
Team lid
Lid geworden
28 mei 2019
Reacties
3.837
Oplossingen
1
Reaction score
2.003
Punten
378
Ik vind het ongelofelijk dat Willem Alexander "gewoon" op vakantie is gegaan. Daar heeft hij geen Rutte voor nodig. Hij had zelf zo slim moeten zijn om thuis te blijven, net als ons "klootjesvolk" sorry voor het woord, geadviseerd wordt. Hij als koning had juist het goede voorbeeld moeten geven.

Black Tiger

Moderator
Team lid
Lid geworden
6 aug 2018
Reacties
4.435
Reaction score
950
Punten
423
Website
www.satellitefun.org
Dat is wat ik ook al schreef @Roxmarie, dat de koning ook totaal geen voeling heeft met het land want dan had ie zelf zo slim kunnen zijn.
En ook geen excuus dus schijnbaar vindt ie ook niet dat hij iets fout heeft gedaan. En dat terwijl ze nog niet zo lang terug waren van zomervakantie.
Of we nu iets te weten komen of niet, ik vind zowel Rutte als de koning even schuldig aan deze arrogante en domme actie.

Bovenaan Onderaan