Jarig Vandaag

@Black Tiger

In de lappenmand? Ik hoop dat het niks ernstigs is maar dan wens ik je veel beterschap en gefeliciteerd met je verjaardag!

oei, het is daar dan wel warm maar je kan beter ergens anders gaan liggen hoor, het is er niet zo best... beterschap BlackTiger

Dat wist ik niet, heb je het al een tijdje? Als je het prive wilt houden dan snap ik dat ook maar je bent wel gevaccineerd neem ik aan?

gefeliciteerd met je verjaardag alleen jammer dat corona roet in het eten gooit? Maar aangezien je nog kan ruiken en proeven lijkt me toch een zeer goed teken, maar beterschap toegewenst

Dat wist ik niet, heb je het al een tijdje?
Van dinsdag en zowel ikzelf alsook degene die mij besmet heeft waren beiden volledig gevaccineerd hetgeen vermoedelijk erger heeft voorkomen.
Echter op een gegeven moment is toch de man met de hamer gekomen en ben ik toch in bed gebleven en was ik kapot, geen adem etc. etc.. hetgeen ook de reden is dat dit antwoord op zich liet wachten.

maar aangezien je nog kan ruiken en proeven lijkt me toch een zeer goed teken
Dat dacht ik dus ook, totdat ik zaterdag opeens totaal niets meer kon ruiken en proeven.
Dat heeft geduurd tot de nacht van woensdag op donderdag, toen was het net zo plots terug als het verdwenen was. Ook was toen opeens mijn maagblokkade weg waardoor ik weer kon eten en drinken, wat ik voorheen nauwelijks deed.

Ben 8 kilo afgevallen in de afgelopen week.

Gezien ik weer kan eten en beter kan drinken gaat het nu ook weer een stuk beter. Het is nog niet helemaal 100% maar ik denk dat ik over een paar dagen wel weer boven jan ben.

Ik ben er ook van overtuigd dat de vaccinnatie erger heeft voorkomen. Maar ondanks vaccinatie kun je dus zien hoe snel het kan gaan. Een half uurtje in de garagebox bij een vriend, ondanks dat de poort open stond en er dus frisse lucht genoeg was. Afstand van een meter ongeveer een kwartiertje en het was gebeurt.

Nogmaals dank allen voor de felicitaties en beterschapswensen, binnenkort zal ik wel weer de "normale" hoeveelheden aanwezig zijn.

goed te horen dat de vaccinatie erger heeft voorkomen maar het bewijst toch maar hoe gevaarlijk het virus is... 15 minuten en het is gebeurt...hopelijk ben je snel de oude...

Jeetje heftig @blacktiger, blij te lezen dat het weer wat beter gaat, maar ik denk dat door de vaccinatie een ziekenhuis opname je bespaard is gebleven. Ik wens je heel veel sterkte met je verdere herstel toe, geef het de tijd.

Vergeet ik je ook nog een goed nieuw levensjaar toe te wensen.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan