Jaja.

• Onderwerp starter Onderwerp starter Abraham54
  • Startdatum Startdatum
  • Reacties 10
  • Weergaven 854

Abraham54

Administrator
Forumleiding
Lid geworden
2 aug 2016
Waarderingsscore
7.048
Punten
113
OS
Windows 11 Professional
AV
Microsoft Defender, MBAM Free & Eset Online
FW
Windows Firewall
De smartphone is niet meer weg te krijgen en doordat mensen zo verslaafd er aan zijn geworden, gebeuren er ook verkeersongelukken erdoor.

Persoonlijk vind ik zelf, dat de smartphone verboden zou moeten worden in het verkeer.
Maar nee hoor, de telekombedrijven hebben ook hun sterke lobbymensen.

Dus moet de naar beneden kijkende smartphome voetganger geholpen worden en moet oversteken van wegen dan ook veiliger gemaakt worden.

In Bodegraven-Reeuwijk is er nu een test met verkeerslichten in de grond, zodat smartphone voetgangers naar beneden kunnen blijven kijken.

58a6c2df4a495-Grondverkeerslicht_4066418_original.jpg

Het is een schande! Die dingen moeten gewoon niet mogen in het verkeer!

Ben het roerend met jullie eens, maar hoe gaan we dat handhaven?

Mij hebben ze als kind geleerd,voor je straat over steekt kijk goed links en rechts.
Natuurlijk was binnenschippers kind, straat was altijd aan mama's handje ,op mijn 7 jaar was ik alleen op straat (rustige straat)mijn nonkel en ouders kwamen met auto aan de overkant, en ja liep zo maar over,Mercedes heeft me geschept ben 38 meter blijven onder hangen.
Loop nu regelmatig ook met oortjes om muziek te luisteren met GSM.
Maar bij oversteken kijk ik wel hoor!Gaat toch maar om aandacht te houden bij het verkeer.
Maar als we als speciale lichten moeten plaatsen, ja waar gaan we naar toe he?
Mvg
Danvers

Voor zover ik weet gaat de politie in Duitsland vrijwel meteen na hoe actueel de provider data zijn van degenen betrokken bij een ongeluk.
Of dat ondertussen in onze landen ook gebeurt is aannemelijk maar nog niet gewis.

Abe,
Bedoel iets anders is er contole van politie op gebruik van GSM en... in de wagen .
Mvg
Danvers

Bij ons op de snelwegen wel, maar in de bebouwde kom en net daarbuiten zal het eerder toeval dan regelmaat zijn dat gebruikers op de bon gaan.
Wat ze in Nederland gedaan hebben door naar een één overkoepelend nationaal geheel bij de politie hebben gerealiseerd heeft er toe geleid dat er nu regio's zijn waar de politie te weinig aanwezig is.

Bij ons kun je lekker overal op de bon, ook heel veel controle voor alcohol!Spreek wel voor Vlaanderen!
Mvg
Danvers

Terug
Bovenaan Onderaan