ISIS workshop: Tanks

• Onderwerp starter Onderwerp starter Abraham54
  • Startdatum Startdatum
  • Reacties 7
  • Weergaven 689

Abraham54

Administrator
Forumleiding
Lid geworden
2 aug 2016
Waarderingsscore
7.052
Punten
113
OS
Windows 11 Professional
AV
Microsoft Defender, MBAM Free & Eset Online
FW
Windows Firewall
Verwonder je, ISIS heeft een behoorlijke hoeveelheid tanks (vermoedelijk veroverd op het Syrische leger) - vooral Russische T55 en T72 tanks, welke door ISIS zijn hersteld en gemodificeerd in "The Farm".
Verwonder je ook voor de deels zelf gemaakte ammunitie voor de tanks.

ISiS is zo te zien nog lang niet verslagen.

Fotoserie: ISIS tanks from the "Workshop" to the "Farm" - Big Photo Report

De middelen die deze primaten bezitten, is zeer verontrustend. De oorlogsindustrie vaart er wel bij!
Ik denk wel ééns, wie zijn die aanstichters van het oorlogsgeweld, belang hebbende?
Verslagen worden ze nooit, dit is hun manier van leven, moord en ellende brengen!
Je slaat er één dood, staan er tien weer op!
Ze zijn zeker nog niet verslagen, ze zwerven door heel europa. Fijn die open grenzen!

Afgrijselijke dingen. Hadden niet uitgevonden moeten worden. We komen hier nooit meer van af volgens mij, maar ik vertik het om er dagelijks aan te denken, want dat helpt geen snars. Soms zou ik willen dat ik zulke dingen niet wist. Ja, nu lijk ik een struisvogel, maar ik ben eigenlijk iemand die beren en tijgers op haar weg ziet! En daar moet de struis dan maar bij.

Afgrijselijke dingen. Hadden niet uitgevonden moeten worden. We komen hier nooit meer van af volgens mij, maar ik vertik het om er dagelijks aan te denken, want dat helpt geen snars. Soms zou ik willen dat ik zulke dingen niet wist. Ja, nu lijk ik een struisvogel, maar ik ben eigenlijk iemand die beren en tijgers op haar weg ziet! En daar moet de struis dan maar bij.
Dat denk ik ook wel ééns, al die ellende elke dag weer. We ontkomen er niet aan. Maar ik denk wel ééns, was het nog maar de jaren 70, toen was er ook wel wat, maar nu is het alleen maar!

De oorsprong van de tank: honderd geleden voor het eerst in grotere getale ingezet op het Westelijk front.
De modernste tank anno nu is de Armata van de Russen; de NATO heeft daar bij lange na nog geen antwoord op.

Het is een hoogstandje van de russen. Het westen is al druk bezig om hun eigen tanks aan te passen, om weerstand te bieden tegen deze Russische "dreiging". Ja, wie dreigt er eigenlijk!

Bestaande tanks krijgen voor een deel nieuw geschut inderdaad - kostbare operatie.
Maar het pantser van die oudere westerse tanks is niet opgewassen tegen het vuurwerk van de Armata.

Wat ze ook doen, verliezen doen ze het toch van de russen! Poetin lacht om de eu, en ik kan hem geen ongelijk geven.

Terug
Bovenaan Onderaan