ISIS doe het zelf raket werperpers

• Onderwerp starter Onderwerp starter Abraham54
  • Startdatum Startdatum
  • Reacties 28
  • Weergaven 1861

Abraham54

Administrator
Forumleiding
Lid geworden
2 aug 2016
Waarderingsscore
7.048
Punten
113
OS
Windows 11 Professional
AV
Microsoft Defender, MBAM Free & Eset Online
FW
Windows Firewall
Isis heeft via de naar hun gelinkte website Al-Nabaa meer prijsgegeven over de door hun ontworpen en gefabriceerde doe het zelf raket werpers:

%D9%82%D8%A7%D8%B0%D9%81-%D8%A7%D9%84%D8%B5%D9%88%D8%A7%D8%B1%D9%8A%D8%AE-%D9%85%D8%AD%D9%84%D9%8A-%D8%A7%D9%84%D8%B5%D9%86%D8%B9.jpg

Deze eenmalig te gebruiken apparaten zijn deels geschikt om van de schouder af te schieten.
ISIS gebruikt op dit moment deze raketwerpers enkel in de strijd tegen de Iraakse en darmee verbonden strijdgroepen in Mosoel.

Bron: ISIS Released More Info About Its DIY Rocket Launchers

Of deze primaten ze zelf in elkaar knutselen, daar durf ik aan te twijfelen. Een obscure foute fabrikant, wil ook graag brood op de plank hebben.
Dus ergens zijn ze gefabriceerd, en misschien in delen naar dit afschuwelijk volk gestuurd!

Laatst bewerkt door een moderator:
Of deze primaten ze zelf in elkaar knutselen, daar durf ik aan te twijfelen. Een obscure foute fabrikant, wil ook graag brood op de plank hebben.
Dus ergens zijn ze gefabriceerd, en misschien in delen naar dit afschuwelijk volk gestuurd!
Hoe komen we in godesnaam van dat volk af!!

@ Prutser: denk nu niet dat ISIS niks kan ontwerpen, uitproberen, maken en distribueren.
Ze krijgen ook nog steeds duizenden nieuwe Toyota's.
Onlangs heeft ISIS zich verontschuldigd bij Israël - omdat ISIS per ongeluk Israëlisch grondgebied beschoten had.

Zo zie je, dat in het geniep alles er anders uitziet en dus ook geregeld is.

@ Kate40: ik ga ervan uit dat ISIS - die nu het inmiddels over de hele wereld (ook in Europa!) verspreid is, een blijver is.

Er is ook een nieuwe ontwikkeling gaande.
Amerikaanse troepen ondersteunen nu de militanten van de FSA (Free Syrian Armee) met wapens, geschut en gevechtsvliegtuigen.
Mocht je nu denken dat de FSA ISIS gaat aanvallen - no way.
De FSA en de gehele ondersteuning daarachter door de Amerikanen is gericht op de optrekkende troepen van de Syrische regering.
De Amerikanen willen zo voorkomen dat het Syrische leger langs de grens met IRAK gaat zitten.

Want wordt ISIS verjaagd uit IRAK, dan moeten de strijders en hun gezinnen kunnen vluchten naar IRAK.
Overigens: de lieverdjes van de FSA hebben in het verleden met ISIS opgetrokken!
Dus geloof nu niet dat dit moderate strijders zijn!

@ Prutser: denk nu niet dat ISIS niks kan ontwerpen, uitproberen, maken en distribueren.
Ze krijgen ook nog steeds duizenden nieuwe Toyota's.
Onlangs heeft ISIS zich verontschuldigd bij Israël - omdat ISIS per ongeluk Israëlisch grondgebied beschoten had.

Dat is een mooie, ISIS verontschuldigd zich bij Israël, dat snap ik wel, één actie van IS op Israëlisch grondgebied, en Israël maakt korte metten met die zwijnen, IS is bang voor Israël!

Waar komen die Toyota's dan wel niet weg.

Die Toyota's worden door dezelfde Arabische staten betaald die ISIS ook financiëren.

Het is nog niet zo lang geleden dat jihadistische strijders die in het grensgebied met Israel gewond achter bleven op het strijdtoneel daarna vanuit Israël eerste hulp aan het front kregen; duizenden gewonde jihadisten zijn in Israëlische ziekenhuizen weer opgelapt.

Weet je nog hoeveel Israëlische officieren eerder dit jaar in Oost-Aleppo gevonden werden in een bunker, samen met Turkse, Saoedische, Quatarse- en Amerikaanse officieren?

In vredesnaam, welk bizar plan zit hier wel niet achter. Een moordende partij, die wereldwijd slachtoffers maakt, en tegelijk steun krijgt.
Ik snap het niet meer met mijn simpele verstand!

Dit alles om het voortbestaan van Israël te vergemakkelijken door het uiteenvallen van landen in het Midden-Oosten.
In dat kader kan je nu de rechtstreekse inmenging van de USA in Syrië ook zien, dunkt mij.

Dit alles om het voortbestaan van Israël te vergemakkelijken door het uiteenvallen van landen in het Midden-Oosten.
In dat kader kan je nu de rechtstreekse inmenging van de USA in Syrië ook zien, dunkt mij.

Het gaat mij ook allemaal boven mijn pet. Daarom, ik ben het met toska ééns, gigantische bom er op, de ellende in het midden oosten, houd nooit op. Ik ben er ook helemaal klaar mee! Op een andere site leverde dat weer een algehele ban op!
Maar ach, dat omzeilen we gewoon weer:)

gewoon een propere bom smijten en het is opgelost @kate
Zo, dat is geen halve maatregel, Tosca! Maar dat is dan wel afdoend. Maar dat proper, dat zit me niet lekker. Want er zijn ongetwijfeld weer mensen die heel proper zijn, maar die bom wel op zich zien neerdalen. Dit is het dus ook niet helemaal!

Zo, dat is geen halve maatregel, Tosca! Maar dat is dan wel afdoend. Maar dat proper, dat zit me niet lekker. Want er zijn ongetwijfeld weer mensen die heel proper zijn, maar die bom wel op zich zien neerdalen. Dit is het dus ook niet helemaal!
Die propere mensen zijn hier ook, maar die worden ook afgeslacht! Japan werd ook gedwongen te stoppen door middel van de atoombom, vele onschuldige mensen zijn daarbij omgekomen. Maar dat is de prijs die er voor betaald moet worden, om de rest van de mensheid te redden!

Die propere mensen zijn hier ook, maar die worden ook afgeslacht! Japan werd ook gedwongen te stoppen door middel van de atoombom, vele onschuldige mensen zijn daarbij omgekomen. Maar dat is de prijs die er voor betaald moet worden, om de rest van de mensheid te redden!
daar gaat het in feite over, natuurlijk vallen er onschuldige slachtoffers, maar als dit moet ophouden kunnen ze niet anders dan een bom te gooien .Hoeveel slachtoffers zijn er hier en in andere landen niet gevallen door isis?
en japan hebben ze zou moeten afstoppen?

De slachting zoals voorgesteld in dit topic zal niet gebeuren.
De strijd in Syrië kan vanaf nu, doordat de NATO zonder enig mandaat in Syrië aanwezig is, uitmonden in een groter conflict tussen Rusland en de VS. Het zal de strijd in Syrië eerder verlengen dan verkorten en ons belastingbetalers weer veel geld gaan kosten.

Ik geloof dat ik het heel moeilijk heb met dat 'prijs betalen'. Natuurlijk hebben al die oorlogsslachtoffers de hoogste prijs betaald, maar velen hadden geen keus en hadden liever een ander soort prijs betaald. En..... als ik er goed over nadenk, en reken maar dat ik dat gedaan heb, weet ik zeker dat ik niet voetstoots zou kunnen leven met de prijs die mijn zonen eventueel zouden moeten betalen voor het redden van de mensheid! Op dat moment, als het dichtbij komt, denk ik dat de mensheid van mij in een hoge boom mag gaan zitten. Het is dan wel jammer dat zowel mijn kinderen als ik bij die mensheid behoren!

Trump is hier verleden week in België op de nato top geweest , en wat heeft die gezegd , het is uitgezonden in het nieuws .
Europa kan zijn plan trekken, mijn Amerikaanse burgers gaan hun belastingsgeld niet alleen blijven steken in de nato . het word tijd dat de europese landen ook gaan binnen bij te dragen en niet alleen Amerika .

Als het aan John McCain had gelegen, was de wereld nu al in de derde Wereld Oorlog aan geland.

Trump is de hoogste baas van een land dat momenteel meer geld kwijt is aan rentebetalingen op zijn schulden dan hetgeen opgebracht wordt aan belastingen.
Dat zijn de naakte feiten van het land dat denkt de wereld te kunnen bestieren.
En dat is iets dat de VS veel gevaarlijker maakt dan welk ander land ook - het Rusland van Poetin hierin inbegrepen.

Trump is al een gevaar op zichzelf! En dat dan nog in zo'n land, dat zijn 2 rampen bij elkaar. Ik vind dat je aan Trump goed kan merken wie de eerste volksverhuizers waren in Amerika, die de indianen naar de eeuwige jachtvelden lieten verdwijnen.

Trump is niet het gevaar vind ik, maar dat is wel de zo geheten Deep State in dat land.

Terug
Bovenaan Onderaan