• Welkom bij Computerforum PiepCompSupport, het pc helpforum voor het verwijderen van virussen, adware en malware.
    Uw computer bevat een virus of er zijn andere problemen: dit forum is er voor iedereen die hulp zoekt! Waar moet ik rekening mee houden?
    U moet zich registreren, voordat u uw virusprobleem als onderwerp kunt beschrijven en posten. Zodra u een discussie hebt gemaakt,
    zal een expert u stap voor stap uitleggen, hoe u de malware kunt verwijderen en hoe u uw computer kunt beveiligen.
    Ons hulpforum en onze programma's zijn gratis. Weet u niet wat u nu moet doen, om hulp te krijgen, klik dan hier.

is dat een wet in nederland dat je 2 maand op voorhand betaald?

toska

Bekend Lid
Lid geworden
28 aug 2016
Reacties
2.058
Reaction score
202
Punten
63
Leeftijd
57
Website
www.games4you.be
oei dan is dat ook al veranderd ik kon dat nog gratis, is wel nog mogelijk aangezien ik dat pakket nog heb, dit zal zijn als je vanaf nu een pakket afneemt dat je een toeslag moet betalen? en daarbij de cache van phpbb is beter je kan ook via fillezilla de cache legen.

Rubensky

Moderator
Team lid
Lid geworden
4 aug 2016
Reacties
2.573
Reaction score
287
Punten
83
@Abraham54 Dit is een topic gestart in 2018. Tijd om de berichten af te splitsen en een nieuwe te maken?

Abraham54

Beheer
Team lid
Lid geworden
2 aug 2016
Reacties
20.920
Reaction score
4.978
Punten
113
Leeftijd
67
@Rubensky Dat is iets wat op dit forum gewoon kan.
Bovendien is het de originele TS geweest die het weer naar boven heeft gehaald.

toska

Bekend Lid
Lid geworden
28 aug 2016
Reacties
2.058
Reaction score
202
Punten
63
Leeftijd
57
Website
www.games4you.be
oei topic stond nog open vandaar dat ik hier weer verder ging? Van mij mag dit gesplitst worden maar het gaat toch min of meer over dezelfde vraag?

Abraham54

Beheer
Team lid
Lid geworden
2 aug 2016
Reacties
20.920
Reaction score
4.978
Punten
113
Leeftijd
67
Hoi Tosca, nogmaals - ik heb er geen probleem dat je het nogmaals opgehaald hebt.
Maar als je het wil wil, sluit ik dit topic.

toska

Bekend Lid
Lid geworden
28 aug 2016
Reacties
2.058
Reaction score
202
Punten
63
Leeftijd
57
Website
www.games4you.be
voor mij mag je het sluiten abraham maar een topic dat nog openstaat is altijd intressant, omdat er dan nog leven in zit en er weer iets te lezen valt?

Bovenaan Onderaan