is dat een wet in nederland dat je 2 maand op voorhand betaald?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Verwijderd forumlid 58
  • Startdatum Startdatum
  • Reacties 30
  • Weergaven 3205
V

Verwijderd forumlid 58

Gast
ik ben gehost bij een firma in nederland waar ik een server huur voor mijn websites? nu deze betaal ik maandelijks 64,01euro nu komt erop dat ik telkens een maand op voorhand betaal ik moet nu weer een factuur betalen op 1 december is dat voor de periode 1 tot en met 31 januari 2018 nu krijg ik weer een te betalen voor 1 januari en dit voor de periode 1 tot en met 28 februari 2018
nu zou ik graag willen weten of dit nederland is toegestaan en dat dit mag? je betaalt bij een lening toch ook geen maand vooruit of huur??

graag info

Ik zit bij mijn domein daar heb ik ook nooit problemen. Ik betaal gewoon per jaar een klein bedrag.

Ik denk dat Tosca in ieder geval met zijn gamesite enerzijds al een leuk ledenbestand heeft en een voor phpBB normen al redelijk grote database.
En dan zit hij bij Antagonist met Premium goed.

Een alternatief voor Antagonist is Vimexx.
Net iets goedkoper en net wat meer serverkracht (zowel processor als RAM).
Ik heb geen idee of Vimexx deze positie vol gaat houden.

Ik zit bij mijn domein daar heb ik ook nooit problemen. Ik betaal gewoon per jaar een klein bedrag.
Begrijp ik het goed? Heb jij ook een website, Rubensky? Daar wil ik dan wel eens kijken, dus zet de link er maar op svp.

kortom vind het bizar dat je een maand vooruit moet betalen? heb testaankoop aangesproken en die gaan het nodige doen omdat te laten wijzigen

Ik denk dat Tosca in ieder geval met zijn gamesite enerzijds al een leuk ledenbestand heeft en een voor phpBB normen al redelijk grote database.
En dan zit hij bij Antagonist met Premium goed.
leuk leden bestand zou ik niet zo rap zeggen heb 96 leden waar er dagelijks 30 online zijn, de rest zijn pottenkijkers die gewoon nieuwsgierig zijn @abb en dat heb je vermoedelijk overal, heb wel meer dan 23000 games staan waarvan er meer dan de helft in feite overbodig zijn aangezien de leden dezelfde games zullen spelen, maar ja je moet mee met de tijd zeker?

toska als ik de dns gegevens van je domeinnaam ga opvragen bij www.dns.be , dan zie ik dat de registrar Totaaldomein BV is en 3 nameservers op naam van neostrada.nl
Heb jij ooit een verhuis geregeld ? Je domeinnaam (namen) laten verhuizen naar een andere registrar ? Omdat je jouw domeinnaam naar een andere registrar verhuist wegens goedkoper registratiekosten hoef je daarom ook niet de inhoud van je site (webhosting) ook mee te verhuizen .

Laatst bewerkt:
heb wel meer dan 23000 games staan waarvan er meer dan de helft in feite overbodig zijn aangezien de leden dezelfde games zullen spelen, maar ja je moet mee met de tijd zeker?

Ik heb meer de indruk dat jij maandelijks moet betalen voor de cloudserver waar die games staan ?
Het forum valt dan onder webhosting waar je dan jaarlijks moet voor betalen .

je kan dat per maand en per kwartaal en per jaar hoor; heb gekozen per maand omdat je die altijd dan kan opzeggen

Begrijp ik het goed? Heb jij ook een website, Rubensky? Daar wil ik dan wel eens kijken, dus zet de link er maar op svp.

Dat ga ik niet doen want, het is alleen maar een domein om een beetje mee te rommelen.

Lol, een rommeldomein........

Jij bent helemaal geen type voor rommelen. Rommeldam, dat hoort bij heer Bommel, maar bij jou verwacht ik een net domein. Maar jammer, het had me leuk geleken om nog een forum te bekijken.
Je hebt trouwens nu vast vakantie en geniet van het nietsdoen (of van het rommelen?). Heerlijke tijd, nietwaar.

Ja mensen een domein om gewoon wat heen en weer te schuiven zelf wat scripts te maken en dergelijke. En nee, daar is geen forum te zien.

Om even hier terug te komen op deze topic, naar het schijnt is wel voor 99%zeker gaat neostrada zijn prijzen verhogen? Hou je vast op je stoel lol
nu hebben ze een server extreme met een ssd opslag van 100 gb, als je webruimte te kort hebt dan kan je die bij bestellen per gb? dit kost 0,50 eurocent dus als je 50gb extra bij besteld dan betaal je 25 euro per maand, wadde ja hoor per maand dit komt dan op 300 euro extra per jaar je hosting niet inbegrepen, ruw geschat dan kom je op 500 euro? En hoe meer gb hoe hoger de prijs.Ik ben daar met mijn 2 sites weg en zit bij vimexx

Volgens dit artikel mag het niet.

Misschien heeft het met een opzegtermijn te maken. Er staat een telefoonnummer op die site, dan kun je bellen voor nadere informatie.

Terug
Bovenaan Onderaan