Internet snelkoppeling in Mint

• Onderwerp starterAnjo
  • Startdatum
  • Reacties 4
  • Weergaven 1.295

Anjo

Medewerker
Ik snap intussen hoe ik eventueel een snelkoppeling naar een map actief krijg op mn buroblad in Mint Cinnamon.
Maar ik krijg t niet voor elkaar om BV een snelkoppelinh naar dit forum of mijn drobbox op internet te maken.
Iemand een linkje??

Ja hoor dat kan.
Werkwijze is hoe jij het zelf wilt , Een nieuwe submap aanmaken of al een aangemaakte submap gebruiken in je home folder (persoonlijke map) gebruiken .
Zorg wel eerst dat de submap geopend is .
Selecteer de link in adresbalk van je browser en versleep hem naar de aangemaakte nieuwe submap of reeds bestaande submap .
Open de submap naar waar je de link versleept hebt ,Rechtsklikken op de link en kiezen voor Kopieren naar bureaublad .

Mooi, Dank Swake

Was tot aan een submap maken gekomen met de aanwezige kennis, maar daar zag ik geen "plak"optie. Truc zit m dus in t slepen van de gemarkeerde url!

Zo vind ik het prettig om een schoon bureaublad te hebben. Als startpagina is KPN Vandaag dan handig.
Je hoeft niet in te loggen en je kunt het indelen zoals je zelf wilt. De iconen kun je verschuiven.

Mijn indeling:
5907546f43322-Schermafdruk_van_2017-05-01_17-16-53.png

Kadaza is ook handig als een gewenste site in de database aanwezig is. Dropbox staat erin maar dit forum helaas niet.
Ook hier hoef je niet in te loggen.

Als voorbeeld heb ik Dropbox linksboven toegevoegd:
590757dfeadd6-Schermafdruk_van_2017-05-01_17-10-34.png

Terug
Bovenaan Onderaan