Instellingen W11 laptop

ShadyAngel

PCS Lid
Lid geworden
12 sep 2018
Leeftijd
64
OS
Windows 11 Pro
Welle instellingen moet ik hier gebruiken om alleen het scherm van een laptop uit te schakelen wanneer ik de klep sluit?
Het is me niet duidelijk.
648c11d670f21-2023-06-16_08h51_11.jpg

In mijn Windows 10 (in Windows 11) zijn de instellingen zo:
648c1af35e290-Energiebeheer_Instellingen.jpg

Klik om de instellingen te wijzigen op "Instellingen wijzigen die momenteel niet beschikbaar zijn"

Welle instellingen moet ik hier gebruiken om alleen het scherm van een laptop uit te schakelen wanneer ik de klep sluit?
Het is me niet duidelijk.
648c11d670f21-2023-06-16_08h51_11.jpg
Geen.

Het scherm gaat altijd vanzelf uit bij het sluiten van de laptop. Ik ga er even vanuit dat je het scherm van de laptop zelf bedoeld en niet een aangesloten extern scherm.

@Enigma147

Ik vermoed sterk dat het scherm van mijn MSI GS73 8RE-015BE laptop bij mij niet uitgaat als ik de klep sluit want ik zie nog steeds licht doorschijnen tussen de klep en het onderste deel.
Dit heeft wel al gewerkt maar nu niet meer. Ik denk dat er iets veranderd is na de herstelling van een gebroken scharnier van het deksel.
Ik dacht dat er alleen nieuwe scharnier zou geplaatst worden maar het hele scherm werd vernieuwd.

Dat is dan niet goed gegaan tijdens de reparatie. In de laptop zit een sensor die meld wanneer de laptop dicht is en dat werkt bij jou niet meer. Ik zou contact opnemen met de reparateur, want dit is niet zoals het hoort.

Terug
Bovenaan Onderaan