Inlogproblemen

• Onderwerp starterKate
  • Startdatum
  • Reacties 7
  • Weergaven 547
K

Kate

Guest
@nasjarf, ik had die problemen ook. Mijn oplossing: ik start met inloggen en zet een vinkje bij aangemeld blijven. En dat werkt totdat ik echt uitlog.

Als je van een topic het laatste bericht wilt zien: begin dan met Wat is er nieuw. Dan zie je het aantal reacties bij het onderwerp staan en het tijdstip van de laatste reactie. Nu op dat tijdstip klikken en dan ben je bij de laatste reactie.

Maar even iets anders. Je zond mij kortgeleden een profielbericht en ik heb daarop geantwoord. Dat antwoord staat dus op jouw profielpagina. Ik schreef toen nog een bericht over een probleem posten, maar ik weet niet of je dat las.
Bij accountgegevens/voorkeuren kun je aangeven wat je allemaal wel of niet wilt, en bij privacy kun jeje ook uitleven.
Om deze dingen te kunnen doen:beginnen met op je naam te klikken bovenaan de homepage.

Als ik de link in de toegezonden email open dan zie ik altijd:
5b0aa65446ca8-No.001.jpg

en staat het vinkje bij aangemeld blijven er al! maar kennelijk werkt dat bij mij dus niet. Ook was het in het verleden - en: ik merk ook nu nog steeds - dat ik sowieso niet altijd melding pr email krijg van een nieuw bericht in het forum.
Ik heb daar mee leren leven. Ook zal ik dan weer eens op zoek gaan naar wat er in mijn profielpagina inmiddels gekomen is: bedoel je die van 2 april??

Nee, ik heb even gekeken: 2 mei.
Ik heb er voor gekozen om geen email te krijgen als iemand mij een persoonlijk bericht (PB) stuurt of iets op mijn profielpagina zet. Je hebt er dagwerk aan om steeds te gaan kijken. Als ik inlog, of ingelogd ben, komt er bij een PB een rood cijfer bij je naam, en bij Meldingen net zo als iemand op mijn profielpagina schrijft. En pas dan ga ik lezen.
Maar...dit is een keus die je zelf moet aanvinken! Het werkt niet vanzelf. Het is goed om af en toe weer eens bij je gegevens en je keuzes te kijken. En als je er voor kiest dat niemand op je profielpagina mag schrijven, nou dan sta ik er ook niet!

Ik heb meen ik 1 x een mail verstuurd over het héél makkelijk aanmaken van een printscreen (zoals bv. in post # 11). bedoel j dat? Momenteel zie ik bij mijzelf bijvoorbeeld 9 meldingen
5b0aabd1ad8e7-No.001.jpg

als je die of dat bedoelt: ik kijk daar ook niet altijd naar. Anders begrijp ik het probleem niet, en het heeft nòg minder te maken met de fraaie Lenovo van Abraham waar het hier mee begon.

Als je nooit de meldingen nakijkt, is het ook begrijpbaar dat je soms iets niet kan vinden.

Ik heb deze discussie onderdelen verplaatst, omdat ze niks van doen hebben in de Linux Club.

Ik ga het proberen zo goed mogelijk uit te leggen .
Aangemeld blijven betekent dat je browser je aanmeldgegevens onthoud , ook wanneer je afsluit . Om aangemeld te blijven word er dus een cookie opgeslagen die je gegevens onthoud . Vandaar ook die cookiemelding !
Maar als je na het afsluiten van de browser je cookies gaat verwijderen , dan word ook gewist wat moest onthouden worden om je hier automatisch aan te melden .
Maar als je hier in het forum rechtsbovenaan klikt op je gebruikersnaam en klikt op voorkeuren >> Instellingen daar kun je de meldingen die je wil krijgen en op welke manier gaan aan - en uitvinken .

Nee, dit heeft niets met de lenovo te maken, daar heb je gelijk in. Maar in jouw bericht daar klaagde je over scrollen naar het eind en daar reageerde ik op.
Tja ik kan niet zien wat er in jouw meldingen staat. Maar als je aanvinkt dat je wilt weten dat iemand schrijft, dan blijf je bij.
Inderdaad stuurde je me een profielbericht over het snelle programma. Ik kreeg de melding, las het en schreef terug op jouw profielpagina. Dus dat is daar 1 bericht.
En ik vervolgde meteen met nog een bericht over het posten van een probleem. Meer schreef ik je niet.
Maar ga eerst maar eens op je vinkentouw om alles te regelen. Succes, Nasjarf! Het giet hier heel erg: tijd voor binnen klussen.

Ook eens je cache legen behalve je cookies

Terug
Bovenaan Onderaan