informatie die je kan doornemen bij eventuele problemen zoals ransomware

• Onderwerp starter Onderwerp starter Verwijderd forumlid 58
  • Startdatum Startdatum
  • Reacties 3
  • Weergaven 712
Leuke site voor mensen die er geen snars van snappen.
Leuk ook het gegeven dat als ze al er niks van snappen, dat ze in geval van virussen Windows opnieuw moeten installeren.
Als ze dat al kunnen, blijven ze waarschijnlijk in een cirkeltje draaien, omdat ze vermoedelijk heel snel weer in het zelfde pakket zittenmet hun computer.

Natuurlijk zal dit voor een beginner moeilijk te snappen zijn@ab maar voor ze er iets zouden van uitvoeren,dan is deze forum er toch om even raad te vragen.Doen ze dat wel dan is dit toch op eigen risico of niet? natuurlijk een herinstallatie kan kleinste kind, natuurlijk zijn misschien hierdoor hun problemen even weg, maar door een onoplettendheid zijn die er weer terug?
Maar persoonlijk vind ik dit toch nuttige informatie hoe je bijvoorbeeld ransomware kan oplopen? ik denk niet dat dit een site is die fabeltjes schrijft want tenslotte lopen ze de risico om klachten binnen te krijgen, en dat gaan ze zeker niet willen.

Het is allemaal goed geschreven, zodanig zelfs dat gaat het fout bij jouw, dat die website niets te verwijten valt.
Dat is ook de reden waarom alles bij mij zo vrijblijvend over komt en niet bepaald diep op onderwerpen in gaat.

Terug
Bovenaan Onderaan