info over podium

• Onderwerp starter Onderwerp starter Verwijderd forumlid 98
  • Startdatum Startdatum
  • Reacties 25
  • Weergaven 1818
V

Verwijderd forumlid 98

Gast
Wat is de leden/team hun mening over het podium?
Zo als wat voor post zijn nuttig en onnuttig ?
Geef mijn mening (niemand moet akkoord zijn)
Politiek liefst niet,hoor je op tv en lees je in de krant..of iets over mijn stad...of Las Vegas(posters voel je niet aangesproken gaat over de laatste post)er zijn genoeg andere post.
Wat mag iets over sport ja waar om niet meeste mensen houden van een of andere sport, kun je lekker ouwe hoeren onder een.
Leuke mop of video ...lach ook heel graag!!!
Andere leden/team laat je gaan en zeg ook jullie mening
Vergeet zeker niet dat de bedoeling is hulp fora zijn.
Hou het zeker netjes ...
Mvg
d'anvers

Zal ik dan maar de spits afbijten?
Ik heb gekeken wat jij voor onderwerpen noemt, en eigenlijk heb je alles opgenoemd waarover ik wel zou willen lezen.Dus: sport, iets leuks, iets opmerkelijks, iets over je stad/land, een gebeurtenis waarover verschillende meningen kunnen zijn, enz. enz.
Politiek mag ook gerust, want er zijn er die dat leuk vinden en die er op reageren. Dat laatste doe ik dus niet, maar ik lees alles!! Als het maar geen politiek wordt met de bedoeling iemand een mening op te dringen of een partij te promoten.

Nou, het is heel wat en volgens mij valt bijna alles wat nu al in Podium staat, er onder. Prima idee van jou. d'anvers! En nu maar hopen op meer reacties!

Laatst bewerkt:
Hoi Kate ,
Eerst en voor al je groetjes is echt super!!!:cool:
iets over je stad/land, een gebeurtenis waarover verschillende meningen kunnen zijn, enz. enz.
Politiek mag ook gerust
Nee dit wil juist eruit krijgen,want gelijk wat heb ik al gelezen of gehoord .Nu nog eens lezen op hulpfora vind ik teveel.
Maar ga je voor zijn he,ken je antwoord ,niet lezen.Juist hoor Kate .Maar geen mens gaat zich lid maken om iets van nieuws te lezen.
Namelijk je kunt ook je ei kwijt bij die krant of een website toch.
Heb wel voorstel voor jullie hang er chat aan(als het mogelijk is)kunnen jullie lekker over alles kletsen,en het stoort niemand niet.
Mvg
d'anvers

Materie voor Kate , daar zal volgens mij jong en oud aan meedoen .
Het onderwijs vroeger en het onderwijs hedendaags .

Kate , leuk onderschrift heb je . Het bewegend figuurtje lijkt me een fee , sorry als ik me vergis .
Wat is het verschil tussen een fee en een heks ? Ik bedoel daar niets verkeerds mee hoor :)

Het onderwijs vroeger en het onderwijs hedendaags .
Wil je dan fora over onderwijs?Zal wel bestaan zeker?
Als moderator ben je hier toch om vragen op te lossen en info te geven aan de leden.
Of zie ik dit verkeerd ?
Mvg
d'anvers

Nee , een dialoog hoe het onderwijs vroeger was en hoe het nu is .

Hoi, fijn dat je mijn heksje leuk vindt! Ik was al bang dat je er een beetje gek van zou worden, dat gevlieg over je beeld.

Maar ik ben bang dat ik je dus niet goed begrepen heb. Wat ik er in zou willen, wil jij er dus uit! Goeie mop!
Info over een stad, een land, best leuk, want dat lees ik echt niet iedere dag:dat staat lang niet allemaal in mijn krant. En ik heb nu al vaak in Podium dingen gelezen over gebeurtenissen in bv Amerika, waar mijn krant niets over schreef: niet belangrijk genoeg denken ze. En.....wat denk je van België? En als jij een paar goeie moppen kent..........! Daar komen de bezoekers ook vast op af.

Dus dat soort dingen zie ik graag terug in Podium. En om heel eerlijk te zijn: ik lees echt niet alles over sport, hoor! Maar het kan er natuurlijk prima in. En ja, we denken nu alleen aan de nieuw te verwachten leden, maar...... wij zijn er ook nog!

Laatst bewerkt:
Ja als een moderator het zo bekijkt ,dat onderwijs heel belangrijk is in hulp fora.
Moeten leden heel rustig in het hoekje gaan zitten zeker!
Bedankt voor de tip Swake .
Mvg
d'anvers

Nee , een dialoog hoe het onderwijs vroeger was en hoe het nu is .
Ha, maar ik ga geen saaie les geven, hoor. Maar ik weet wel een paar dingen die we nu niet meer doen, maar die vroeger tot mijn spijt heel gewoon waren!
En dan mijn onderschrift. Tja, het is meer een fee dan een heks. En dat leek me een goed idee, voordat jullie denken dat ik echt een verschrikkelijke toverheks ben! Ja, inderdaad, op die fee lijk ik ook niet helemaal, maar dat kunnen jullie toch niet zien!

Laatst bewerkt:
En.....wat denk je van België? En als jij een paar goeie moppen kent..........! Daar komen de bezoekers ook vast op af.
De dag dat je echt snapt ,wat een hulp fora is ,dan ga ik verder in dialoog met je .
Mvg
d'anvers

Ja als een moderator het zo bekijkt ,dat onderwijs heel belangrijk is in hulp fora.
Moeten leden heel rustig in het hoekje gaan zitten zeker!
Bedankt voor de tip Swake .
Mvg
d'anvers
Hee, niet mopperen, hoor d'anvers! En leden in een hoekje, nou wordt pas leuk! En ik zeker koffie geven in dat hoekje! Nee, Swake had best een goed idee en het is eigenlijk net zo leuk als sport. Volgens mij kunnen jullie samen al op het podium!:p

Swake heeft altijd gelijk dat is geweten!
Maar nergers lees je dat ik zeg sport moet !Enkel ja mag...
Beetje leren lezen kan ook helpen.
Mvg
d'anvers

De dag dat je echt snapt ,wat een hulp fora is ,dan ga ik verder in dialoog met je .
Mvg
d'anvers
Ho ho, ik snap prima wat een hulpforum is, maar het moet ook een beetje leuk hulpforum zijn, anders krijgen we ook geen leden. Een mens wil meer dan een computer, al is die dan misschien kapot! Maar een dialoog ga ik niet uit de weg, hoor. Tenminste als we er iets aan hebben.
En...... jij vroeg immers wat er in Podium zou kunnen? En dus gaf ik mijn mening. Ik hoop dat de dag dat ik snap wat een hulpforum is, nu aangebroken is:).
Je begon deze discussie heel goed, maar je moet dat ook volhouden als iemand een andere mening heeft, want anders geeft niemand je antwoord op je vraag en zijn we niets verder.

Wat is een moderator ?
Moderator (algemeen) - Wikipedia

Een moderator kun je vergelijken met een scheidsrechter op een voetbalveld . Een scheidsrechter zorgt voor orde tijdens een wedstrijd tussen de ploegen en spelers .
Een doelman die gaat toch ook niet aan de scheidsrechter vragen , hoe moet ik de bal tegenhouden . Een scheidsrechter gaat wel tussenkomen als de doelman een fout begaat .

Swake heeft altijd gelijk dat is geweten!
Maar nergers lees je dat ik zeg sport moet !Enkel ja mag...
Beetje leren lezen kan ook helpen.
Mvg
d'anvers
Kijk, nu ben ik dus klaar met de dialoog. Ik doe mijn best, maar jij bent niet snel tevreden en je reageert erg onvriendelijk. En dus ga ik morgen maar beginnen met te leren lezen: nooit weg voor een schooljuf. En laat Swake zijn mening, net zoals jij die van jou mag hebben! Het komt echt niet leuk over als je telkens iedere zin van een ander afkraakt, dat merk ik nu ook zelf. Dat is geen dialoog, dat is jouw mening boven die van een ander zetten! Jammer, d'anvers.

Laatst bewerkt:
maar jij bent niet snel tevreden en je reageert erg onvriendelijk
Denk dat het wel andersom is , zeg echt niet sport moet!!!!Lange tenen heb je wel!
Verschieten jullie dat lid van het eerste uur hier vertrekt namelijk EVC,man die heel veel bij bracht aan het fora.
Zo als over Linux en Vmware , wie doet beter als EVC?
Als ik dan in dit topic moet lezen zo als dit in #16..sorry daar pas ik voor !
Echt een goed dialoog lijkt me onmogelijk!
Gooi dit topic snel in de prullenmand zo als het meestal is!
Mvg
d'anvers

Het ligt er bij mij al in! En ik ben niet verschoten, maar ik heb mijn eigen kleur nog.

Vertellen jullie nu eens wat er mis met de gronddoelstelling van Podium: "Dit forum is bedoeld voor allerhande discussies over onderwerpen die jou bezig houden.".

Terug
Bovenaan Onderaan