Ik wil iets bij Rakuten bestellen maar:

quandor

hondje
Gewoon op een volgende machine installeren. De software vraagt dan om een inlogaccount (mailadres) en als je nog niet aan je limiet zit qua installaties, zou je wel eens blij verrast kunnen zijn dat de software geïnstalleerd en geactiveerd wordt.
Gebeurt dat niet, (zit je aan je limiet) dan kun je altijd nog een extra licentie aanschaffen.

Daarnaast : alle licentiehouders hebben enige tijd geleden een mailtje van Microsoft gehad, dát Microsoft het aantal installaties 'gratis' heeft opgehoogd.

HansGU

Heeft veel posts
Ja, maar ik HEB die extra licentie nu al. Voorwaarde daarbij was dat ik het binnen 10 dagen moest installeren, vandaar dat ik nu met mijn vraag kom.

Kan dat? 32 bit op een 64 bit systeem? Of krijg ik dan problemen met de Office updates?

HansGU

Heeft veel posts
Quandor, ik begrijp uit je bericht dat 32 bit Office op een 64 bit Windows 10 niet kan? En 64 bit alleen Duitstalig daaraan heb ik niets, ik spreek geen Duits. Maar bedoelde je dat ik die 32 bits Office WEL... op mijn 64 bits Windows kan installeren?

Ik heb eindelijk een goed draaiend systeem en ik wil niet nog eens een keer ellende riskeren.

HansGU

Heeft veel posts
Voordat ik een NIEUW MS Office pakket installeer moeten eerst alle andere Office pakketten verwijderd worden. Nu is het zo dat ik een versie van SOFTMAKER FREE OFFICE 2018 op deze computer heb. Deze is dus niet van Microsoft, moet deze er ook vanaf?

ArtstudioG

Vaak hier
HIER kan je een 64-bit versie gaan downloaden. Klik op "windows iso downloaden" en dan op uitvoeren. De rest wijst zichzelf uit. En nee, die softmaker moet er niet af maar heb je nadien dan ook niet meer nodig. Kan je later nog verwijderen. De sleutel die je hebt is geldig voor elke taal van het office 2016 pakket. Enkel zorgen dat je het juiste pakket download: Microsoft Office 2016 professional plus (meestal toch).

HansGU

Heeft veel posts
Gie, de product key was alleen voor 32 bit multi language OF... 64 bit DUITS. Kan dat geen kwaad?

'En je vergat de link? SORRY hahaha ik zie hem al

HansGU

Heeft veel posts
Ik ben kennelijk te dom hiervoor. Ik wil een ISO downloaden maar ik zie alleen maar de download voor Windows! maar waar zit die Office ISO dan?
Wat zit ik te klunzen, maar ik zie het écht niet...

HansGU

Heeft veel posts
Moet ik de Windows Iso downloader.exe hebben? Is dat hem? Il zie namelijk niets van Office

HansGU

Heeft veel posts
Ik heb de tip van quandor geprobeerd, dus mijn legale office 2016 die ik iets meer dan een jaar geleden had gekocht domweg op mijn 2e (oudere) computer geïnstalleerd.

Het installeren verliep vlotjes, maar daarna begon de ellende. Ik moest het juiste emailadres met daarbij één van mijn Microsoft accounts opgeven alsmede de bijbehorende pincode.... Na ongeveer een half uurtje stressen en enkele lelijke woorden was het plotseling gepiept! Ik heb nu mijn éne (oudere) ms office 2016 op zowel mijn nieuwe als mijn oude desktop draaien, ongelófelijk.

Quandor hartelijk dank voor de tip. Het koste me wel wat moeite maar zo te zien draait office goed.

Rubensky

Moderator
Team lid
Ik heb het ook een keer op een Duitse website gedaan. Het was onmogelijk de code in een Nederlandse Office te installeren. Voor mij dus geen Duitse varianten meer, gewoon een Nederlandse, zo veel meer hoef ik dan ook niet meer te betalen.

Abraham54

Admin
Team lid
De licenties die ik bij Rakuten heb gekocht hebben geen enkel probleem opgeleverd; bovendien zijn licenties niet aan een land verboden.

ArtstudioG

Vaak hier
Hier ook al vele licenties aangekocht via Rakuten.de en nooit geen probleem mee gehad, zowel de windows als de office 2016/2019.

ShadyAngel

Heeft veel posts
Kan ik uit dit alles opmaken dat ik een officiele office 2019 ook op mijn laptop(s) kan installeren met dezelfde key? Ik heb namelijk 2 keys van Varsio voor office 2016 en 2019 maar heb er nog één nodig voor mijn nieuwste laptop? Deze keys zijn aan mijn microsoft account gekoppeld en de installatie gebeurt vanuit deze account. Het zou wel handig zijn als ik niet nog een key moet bijkopen.
Wat Rakuten betreft heb ik een paar maanden terug een reeds gebruikte key (volgens microsoft) gekregen en Rakuten (Kangersoft) heeft mijn e-mails gewoon niet beantwoord. Daar koop ik toch zeker niets meer.

Bovenaan Onderaan