ik weet het niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.

ShadyAngel

Enthousiast Lid
Lid geworden
12 sep 2018
Leeftijd
62
OS
Windows 10 64 bit pro
AV
Norton Security
FW
Norton Security

lynn

leerling
Lid geworden
3 apr 2019
Leeftijd
70
OS
windows10
AV
?
FW
?
als ik zelf inlog kan dit bericht er niet in staan neem ik aan?
alvast bedankt voor de info, ik heb geen krant en heb zelfs nog geen nieuws gezien op tv, heb het te druk met de tuin, m'n man heeft de buurman m'n mooie hortensia's laten uitdoen toen ik een dagje naar nederland was, nu heb ik een open vlakte en een kale muur... het is hier dus al een hele week stomme film... zo gemeen, wist wel dat ze over de vijver hingen maar laat ze dan snoeien... sorry hoor, dit moest er even af...

ShadyAngel

Enthousiast Lid
Lid geworden
12 sep 2018
Leeftijd
62
OS
Windows 10 64 bit pro
AV
Norton Security
FW
Norton Security
Het veiligste is nog altijd zelf naar de website gaan en nooit via de links in een e-mail. Dan is er weinig of geen kans.
Een aantal maanden geleden zelf nog 2 e-mails gekregen van zogezegd ministerie van financien om terug te trekken en de vraag om mijn gegevens id + bank. Die gegevens hebben ze zelf al. Bovendien kon ik niets terug krijgen want betaal geen inkomstenbelasting wegens handicap 66%.

lynn

leerling
Lid geworden
3 apr 2019
Leeftijd
70
OS
windows10
AV
?
FW
?
Het veiligste is nog altijd zelf naar de website gaan en nooit via de links in een e-mail. Dan is er weinig of geen kans.
Een aantal maanden geleden zelf nog 2 e-mails gekregen van zogezegd ministerie van financien om terug te trekken en de vraag om mijn gegevens id + bank. Die gegevens hebben ze zelf al. Bovendien kon ik niets terug krijgen want betaal geen inkomstenbelasting wegens handicap 66%.
dank je wel ShadyAngel, die gasten moesten brandwonden op hun handen krijgen, dan lieten ze de mensen met rust... je hebt al genoeg aan je hoofd, de meesten van ons trouwens...

ShadyAngel

Enthousiast Lid
Lid geworden
12 sep 2018
Leeftijd
62
OS
Windows 10 64 bit pro
AV
Norton Security
FW
Norton Security
Waarschijnlijk word dit (kader) bedoeld want is geen mailadres van e-box. Kan je gemakkelijk nagaan op de website, ik kan me het exacte adres niet direct herinneren maar dit is het zeker niet.
6179550f1e39d-2021-10-27_15h32_08.jpg

lynn

leerling
Lid geworden
3 apr 2019
Leeftijd
70
OS
windows10
AV
?
FW
?
dank je wel, ik ga inderdaad gewoon inloggen via de site die mij bekend is en er staat geen boete te wachten, ik heb wel deze afbeeldingen doorgestuurd naar de politie met de vraag of ik inderdaad een boete heb... ik hoor het wel,

hier mag een slotje op, ben weeral gerust gesteld

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan