Ik stel hem hier ook

Thecla

PCS Lid
Op NCF is Abraham mij aan het helpen met een vervelende zaak. Sinds een paar dagen kan ik niet meer doorlinken vanaf www.detelegraaf.nl naar artikelen die ik wil lezen.

Het rare is dat, als ik doorlink, chrome er iets tussen zet dat er voor zorgt dat ik een melding krijg dat de site niet bereikbaar is. Haal ik die tekst weg uit de adresbalk dan laadt het artikel wel in.

Op aanraden van Abraham heb ik chrome gedeïnstalleerd, chrome remover gebruikt (die gaf na verwijderen en herstart aan dat chrome er niet opstaat) en chrome opnieuw geïnstalleerd.
Helaas heeft dat niet geholpen. Dit issue doet zich alleen in chrome voor. Firefox en Edge linken prima door.

MA en Adwcleaner gebruikt en er waren geen bedreigingen gevonden.

Iemand anders hier ook last vast? Oh ja het doet zich voor op beide laptops :(

Laatst bewerkt:
Het rare is dat, als ik doorlink, chrome er iets tussen zet dat er voor zorgt dat ik een melding krijg dat de site niet bereikbaar is.

De site is wel bereikbaar maar er word niet gelinkt naar het artikel . Het artikel bestaat niet .Dat laat me denken aan een bug .

Als je dus op een artikel klikt word je doorgelinkt in de pagina naar een niet bestaand artikel .
Een uitlegje voor Firefox , wat gebeurt er als je met de muisaanwijzer op de titel van het artikel gaat staan en rechtsklikt .
Koppelingslocatie Kopiëren
Open een nieuw venster in Firefox en plaats de muisaanwijzer in de URL balk
Rechsklikken en kiezen voor Plakken en gaan .

Laatst bewerkt:
Om even te testen, doet dat verschijnsel zich hier ook voor ?
Het Nieuwsblad

In Chrome is het met de muisaanwijzer op de link van het artikel gaan staan , Rechtsklikken en kiezen voor Linkadres kopieëren, nieuw venster openen , en in de url balk de muisaanwijzer plaatsen, rechsklikken en kiezen voor plakken en gaan .

Laatst bewerkt:
Hoi Thecla - indien ik jou goed begrepen heb jij die klacht enkel met Chrome, niet met Firefox en Edge.

Heb jij extensies in Chrom geïnstalleerd - indien ja - welke.
En welke antivirussoftware gebruik jij in jouw Windows?

Hoi Thecla - indien ik jou goed begrepen heb jij die klacht enkel met Chrome, niet met Firefox en Edge.

Heb jij extensies in Chrom geïnstalleerd - indien ja - welke.
En welke antivirussoftware gebruik jij in jouw Windows?
Ik heb windows defender, ghostery, adblocker, i don't care about cookies).

Inmiddels heb ik op mijn knutsel laptop hetzelfde gedaan als op deze laptop, met dien verstande dat ik de instellingen en bookmarks van chrome geinstalleerd heb in FF. Nu krijg ik in FF een witte pagina als ik doorlink :(

Heb je link aangeklikt en dan opent hij wel gewoon het artikel.

@Abraham54 Bij mij speelt die pagina wel af in Chrome. Wat mij echter op valt is dat die pagina linked naar een filmpje binnen Twitter.
Ik heb een twitter account, misschien heeft dat er iets mee te maken.
Er staat ook bij "By playing this video you agree to use Twitter's use of cookies" dus het kan zijn dat een bepaalde popup killer (niet Ublock want die heb ik ook) of een cookie blocker dit vreemde euvel veroorzaakt.

Als er meer voorbeelden zijn wil ik wel testen.
Ik gebruik overigens de nieuwste Chrome, Versie 68.0.3440.106 (Officiële build) (64-bits).

Ah een reactie tegelijk... probeer het eens zonder die adblocker. ;) Of ghostery.

Om even te testen, doet dat verschijnsel zich hier ook voor ?
Het Nieuwsblad

In Chrome is het met de muisaanwijzer op de link van het artikel gaan staan , Rechtsklikken en kiezen voor Linkadres kopieëren, nieuw venster openen , en in de url balk de muisaanwijzer plaatsen, rechsklikken en kiezen voor plakken en gaan .
verschijnsel doet zich alleen voor op de site van de telegraaf.

De site is wel bereikbaar maar er word niet gelinkt naar het artikel . Het artikel bestaat niet .Dat laat me denken aan een bug .

Als je dus op een artikel klikt word je doorgelinkt in de pagina naar een niet bestaand artikel .
Een uitlegje voor Firefox , wat gebeurt er als je met de muisaanwijzer op de titel van het artikel gaat staan en rechtsklikt .
Koppelingslocatie Kopiëren
Open een nieuw venster in Firefox en plaats de muisaanwijzer in de URL balk
Rechsklikken en kiezen voor Plakken en gaan .
https://www.telegraaf.nl/error?ref=/financieel/2425857/door-btw-verhoging-300-euro-duurder-uit

dit is de url die ik krijg als ik via chrome door link... zie hetgeen er tussen de backslashes staat na telegraaf.nl

@Abraham54 Bij mij speelt die pagina wel af in Chrome. Wat mij echter op valt is dat die pagina linked naar een filmpje binnen Twitter.
Ik heb een twitter account, misschien heeft dat er iets mee te maken.
Er staat ook bij "By playing this video you agree to use Twitter's use of cookies" dus het kan zijn dat een bepaalde popup killer (niet Ublock want die heb ik ook) of een cookie blocker dit vreemde euvel veroorzaakt.

Als er meer voorbeelden zijn wil ik wel testen.
Ik gebruik overigens de nieuwste Chrome, Versie 68.0.3440.106 (Officiële build) (64-bits).

Ah een reactie tegelijk... probeer het eens zonder die adblocker. ;) Of ghostery.
heb de extensies uitgeschakeld en het helpt niet. Wat ik al zeg... nu linkt hij in FF ook niet door maar krijg ik een witte pagina :(

Ik denk dat het de site van de Telegraaf is, die die ongein uithaalt.
Waarom - geen flauw idee, misschien om bezoekers te verleiden de te betalen digitale versie te nemen.
En als laatste wil ik hierbij nog vermelden dat de Telegraaf nooit mijn krant is geweest, want je krijgt er nog steeds inktvingers van.

@Abraham54

Ik heb uiteraard ook de foutmelding doorgegeven aan de telegraaf. Zowel mondeling als schriftelijk... ben benieuwd of zij met een oplossing komen. Volgens hen kon het namelijk niet want bla bla bla juist in chrome zou het goed moeten werken.

Heb inmiddels op mijn knutsellaptop FF verwijderd en ga nu weer opnieuw installeren en importeer de bookmarks en instellingen niet vanuit chrome

Hallo,

Dus geen problemen als je incognito surft, doe eens:

Je cachegeheugen en cookies wissen
5b71a11ae3847-Screenshot_2018-08-13_Paginacrashes_met_de_foutmelding_Helaas_en_andere_fouten_bij_het_laden_van_pagina_s_oplossen_-_Comput%5B...%5D.png

Ik denk dat het de site van de Telegraaf is, die die ongein uithaalt.
Nee dat kan niet anders had iedereen er last van en bijv. mij zijn er geen problemen. Ziet er meer uit als een lokaal probleem.
Eens zien of Abbs er wat meer licht op geworpen krijgt.

Terug
Bovenaan Onderaan