Sticky Ik lees dat het NCF het technisch beheer van Helpmij op zich neemt

Abraham54

Admin
Teamlid
Lid geworden
2 aug 2016
Waarderingsscore
3.136
Punten
113
Leeftijd
66

Abraham54

Admin
Teamlid
Lid geworden
2 aug 2016
Waarderingsscore
3.136
Punten
113
Leeftijd
66
E-mail is allang verstuurd, wordt vervolgd.

Abraham54

Admin
Teamlid
Lid geworden
2 aug 2016
Waarderingsscore
3.136
Punten
113
Leeftijd
66
Mag, ruim anderhalf later nog steeds geen antwoord op mijn vraag.

toska

Gewaarderd
Gewaardeerd lid
Lid geworden
28 aug 2016
Waarderingsscore
133
Punten
63
Leeftijd
57
Website
www.games4you.be
een computerforum minder hoeft toch geen probleem te zijn vind ik? typ op google en je vind er genoeg.Eraan verdienen doe je niet integendeel je steekt er enorm veel tijd in, of tenzij je een pak medewerkers hebt.

toska

Gewaarderd
Gewaardeerd lid
Lid geworden
28 aug 2016
Waarderingsscore
133
Punten
63
Leeftijd
57
Website
www.games4you.be
Was daar ook lid maar mijn account is daar al jaren nonactief,of mis8 al verwijderd?

Black Tiger

Senior
Lid geworden
6 aug 2018
Waarderingsscore
550
Punten
113
Website
www.satellitefun.org
Ik begrijp het niet helemaal.
- Uitbreiding van beheer. Een aantal geïnteresseerden heeft zich gemeld
Hieronder hebben de beheerders helaas niet de specifieke kennis en expertise gevonden die gezocht werd.
Welke kennis en expertise werd dan gezocht vraag ik me af.
Maar als ze naar het NCF gaan, ik heb begrepen dat jij daar ook al updates van Xen voor hebt geinstalleerd @Abraham54 dus vraag ik me af of ze bij NCF die kennis zelf in huis hebben? Of dat ze jou daarvoor willen vragen. Maar jij weet nog nergens van begrijp ik?
Dat maakt het wel een beetje verwarrend vind ik.

Abraham54

Admin
Teamlid
Lid geworden
2 aug 2016
Waarderingsscore
3.136
Punten
113
Leeftijd
66
Ik vind het sowieso een heel slechte zaak dat NCF'ers het op de Helpmij site moeten leyen en dat niemand van het team daar op de hoogte ervan was.
Bovendien vind ik het slecht dat de eigenaar zelf nog helemaal niks op het NCF heeft gepost.

gouwepeer

Gewaarderd
Teamlid
Lid geworden
4 okt 2016
Waarderingsscore
278
Punten
83
Leeftijd
44
Website
www.gouwepeer.nl
De insteek is duidelijk, Helpmij.nl is en blijft een aparte entiteit, naast Nationaalcomputerforum.nl, met eigen moderatoren en redactieleden, dus ook ons Magazine blijft uitgegeven worden.
Onze huidige beheerders bereiden nu de overdracht voor en zullen vervolgens hun werkzaamheden langzaam kunnen afbouwen.
Helpmij blijft dus een eigen site/forum, los van NCF. Op dat punt is het mededelen op NCF ook niet nodig.

Abraham54

Admin
Teamlid
Lid geworden
2 aug 2016
Waarderingsscore
3.136
Punten
113
Leeftijd
66
Dat is makkelijk praten.
Ik had die stunt hier niet moeten uithalen, dan had ik alle mods over me heen gekregen en dat volkomen terecht.

gouwepeer

Gewaarderd
Teamlid
Lid geworden
4 okt 2016
Waarderingsscore
278
Punten
83
Leeftijd
44
Website
www.gouwepeer.nl
Wat is het probleem als iemand helpt om een andere site in de lucht te houden? Helpmij is schijnbaar afhankelijk van iemand anders en Cees voelt zich geroepen om die taak op zicht te nemen.

Abraham54

Admin
Teamlid
Lid geworden
2 aug 2016
Waarderingsscore
3.136
Punten
113
Leeftijd
66
Hoi gouwepeer.

Eerst gooit Helpmij de knuppel in het hoenderhok, waarbij Helpmij laat weten dat 2020 het jaar wordt, waarin het forum stopt.
Als reden daarvoor wordt vermeld, dat het heel moeilijk is om nieuwe moderatoren te krijgen voor het forum.

En nu weet ik dus dat Helpmij al eerder andere forumbeheerders benadert heeft.
Het moderatorprobleem schijnt vervolgens van het ene moment op het andere moment opgelost te zijn,
want het NCF neemt het technisch beheer van die tien jaar oude forummsoftware op zich.

Ik begrijp er niks van.

En om jouw vraag om te keren, denk jij dat Helpmij het NCF had geholpen?

gouwepeer

Gewaarderd
Teamlid
Lid geworden
4 okt 2016
Waarderingsscore
278
Punten
83
Leeftijd
44
Website
www.gouwepeer.nl
denk jij dat Helpmij het NCF had geholpen?
Geen idee. Ik ken helpmij en het daarbij behorende bestuur niet.
Dat helpmij verouderde forum software heeft staat los van het feit van of iemand bereid is om het beheer over te nemen.
Ik heb ook een beetje het idee dat jij het jou persoonlijk aan trekt dat Cees het beheer over wilt nemen.

Abraham54

Admin
Teamlid
Lid geworden
2 aug 2016
Waarderingsscore
3.136
Punten
113
Leeftijd
66
Hoi Gouwepeer, nee ik trek het me niet persoonlijk aan, maar ik vind het een onding dat de NCF leden en team enkel via de melding op Helpmij op de hoogte zijn!

Verder heerst er een oorverdovende stilte, niemand weet dus wat voor agenda is afgesproken.
Als het een privé actie is van de eigenaar van het NCF, dan is de melding op Helpmij fout.

Abraham54

Admin
Teamlid
Lid geworden
2 aug 2016
Waarderingsscore
3.136
Punten
113
Leeftijd
66
Zo, het verhaal is voor mij duidelijk, alleen kan ik er verder niks over zeggen; verder vind ik dat de eigenaar van het NCF publiekelijk opening van zaken gaat geven op de forums.

Bovenaan Onderaan