Ik ben weer terug

Hallo allemaal, een aantal maanden geleden heb ik plots het forum moeten verlaten vanwege gezondheids problemen. Ik was een bericht aan het typen en het ging niet meer. Ik ben inmiddels weer uit het ziekenhuis maar ik heb nog steeds problemen met typen, langzaaaaaaam! Ik blijf voorlopig even op de achtergrond mee doen en het kan even duren voordat je een reactie krijgt.

lynn

leerling
Lid geworden
3 apr 2019
Reactiescore
313
Punten
63
Leeftijd
70
OS
windows10
AV
?
FW
?
dit had nis met de nier te maken Abraham54 maar met de operatie aan de blaas, als ik boven m'n limiet ga dan krijg ik bloedklonters, hoe actiever hoe meer... ik had er meer dan 20... zal wel aan mezelf liggen maar ja ik voel me goed en m'n man kan niet helpen, dus doe ik het zelf, nu niet meer, ik krijg nu ook iedere dag familiehulp... ach het komt wel goed maar geduld hebben en niks doen... dat is niks voor mij....

Abraham54

Beheer
Team lid
Lid geworden
2 aug 2016
Reactiescore
6.330
Punten
713
Leeftijd
67
OS
Windows 10 Professional x64
AV
Ziggo F-Secure antivirus
FW
ZoneAlarm Free Firewall
Hoi lynn, goed naar je eigen lichaam luisteren en het rustig aan blijven doen.

toska

Enthousiast Lid
Lid geworden
28 aug 2016
Reactiescore
273
Punten
213
Leeftijd
58
Website
www.games4you.be
OS
Windows11 DEV insider
AV
norton internet security 2021
FW
norton firrewal
oei lynn ze zeggen altijd wachten is een mooie deugd,als dat niet belangrijk is, maar in jou geval klopt dat niet en ik hoop ook dat je snel je uitslag hebt, want ik zo mij daar ook in ergeren want kan daar ook niet tegen.

groetjes
toska

lynn

leerling
Lid geworden
3 apr 2019
Reactiescore
313
Punten
63
Leeftijd
70
OS
windows10
AV
?
FW
?
het is moeilijk om geduldig te blijven Tosca, maar goed, ik zal wel moeten... nog een weekje en dan weer terug een echo van de nier en nog een week later op de 27ste krijg ik eindelijk uitsluitsel... ik zal diep moeten reiken in m'n putteke om nog een beetje geduld te vinden maar het zal wel moeten...

Abraham54

Beheer
Team lid
Lid geworden
2 aug 2016
Reactiescore
6.330
Punten
713
Leeftijd
67
OS
Windows 10 Professional x64
AV
Ziggo F-Secure antivirus
FW
ZoneAlarm Free Firewall
Hoi Lynn, ga dingen doen die je zelf leuk vind, dan gaat de tijd sneller voorbij!

toska

Enthousiast Lid
Lid geworden
28 aug 2016
Reactiescore
273
Punten
213
Leeftijd
58
Website
www.games4you.be
OS
Windows11 DEV insider
AV
norton internet security 2021
FW
norton firrewal
ja een spellentje komen spelen lynn dan vergeet je even je zorgen en je aandacht gaat dan even volledig naar de game, en dat is een ding wat abraham ook bedoeld, buiten games kan je eens gaan wandelen, fietsen indien mogelijk en eens een klapke doen met vrienden, zijn dingen die allemaal kunnen helpen

lynn

leerling
Lid geworden
3 apr 2019
Reactiescore
313
Punten
63
Leeftijd
70
OS
windows10
AV
?
FW
?
wandelen doe ik wel Tosca maar niet te ver want ik ben te snel moe en een spelletje spelen, ik kan het proberen, fietsen doe ik nooit maar voor een belg is dat niks raars hoor... en vrienden die zie ik geregeld en morgen gaan we even de hort op, dat moet ook kunnen...

Roxmarie

Moderator
Team lid
Lid geworden
28 mei 2019
Reactiescore
2.474
Punten
468
OS
Windows 10 home
AV
Windows beveiliging
FW
Windows beveiliging
Poeh, wat een geduld heb je nodig @lynn ik vind dat je, je lot dapper draagt. En hoopt dat je wat afleiding kunt vinden, met dierbare familie / vrienden om je heen.

lynn

leerling
Lid geworden
3 apr 2019
Reactiescore
313
Punten
63
Leeftijd
70
OS
windows10
AV
?
FW
?
dapper? je moest eens weten... het is wat het is Roxmarie, ik kan er niks aan veranderen, maak ik me zorgen, soms wel, soms niet...
ik bekijk het wel, ik zit op de trein en ik kan er niet af... waar die stopt? geen idee... hopelijk rijdt die het station niet voorbij...

Bovenaan Onderaan