Ik ben weer terug

Jean Paul

PCS Lid
Lid geworden
14 mei 2021
OS
Windows 10 Pro 64 bit
AV
Ziggo Safe Online
Hallo allemaal, een aantal maanden geleden heb ik plots het forum moeten verlaten vanwege gezondheids problemen. Ik was een bericht aan het typen en het ging niet meer. Ik ben inmiddels weer uit het ziekenhuis maar ik heb nog steeds problemen met typen, langzaaaaaaam! Ik blijf voorlopig even op de achtergrond mee doen en het kan even duren voordat je een reactie krijgt.

Welkom terug Paul, super om je te zien, en wat ben je een doorzetter om toch terug te komen. Veel leesplezier.

Sjees man, voorzichtig he, dat is of liever gezegd was geen goed nieuws.
Wel fijn om te horen dat het weer beter gaat met je en je voorzichtig weer mee kunt doen. Toch alsnog beterschap verder, rustig aan!

Welkom terug!

Ik heb wel vaker in het ziekenhuis gelegen en daarom had ik er geen vertrouwen meer in en geen zin meer in om er naar toe te gaan.

Maar de schade viel uiteindelijk reuze mee hoor! De techniek van tegenwoordig heeft niet stil gestaan en ik ben alweer een tijdje thuis.

Ik kan 't me helemaal voorstellen, lig er ook vaker in, zeker de afgelopen jaren, leuk is anders. Hoe dan ook, fijn te horen dat je het nu beter gaat!

Welkom terug Paul!

welkom Paul, je leest al en dat is al veel, ziekenhuizen vermijden lukt niet altijd, goed dat ze bestaan maar liever niet al ben ik nu aan de beurt vrees ik.... hou je sterk Paul

Dan voor jou ook sterkte @lynn

Na een lange tijd ziek en elke keer weer terug komen denk je toch op een gegeven moment ik ga liever thuis dood dan in het ziekenhuis. Ik denk nu maar even hardop maar na een tijdje gaat het wel in je hoofd zitten. Het effect komt altijd later en zeker als je al een aantal dingen hebt meegemaakt en dat maakt het soms teveel. Daarom raak ik wel eens van het padje af maar ik kom er altijd wel weer op hoor! Ik heb de verhalen van anderen op dit forum gelezen en daar heb ik respect voor. Ik ben niet de enigste en dat moet je ook altijd onthouden. Het moet wel over computers blijven gaan maar dat iedereen zijn verhaal af en toe kwijt kan op dit forum daar kan dit forum trots op zijn. Ik wens je heel veel sterkte lynn en ik hoor het woensdag.

dank je Paul maar ik wil het best vertellen hoor, ik heb blaaskanker dat is zeker alleen in welke fase ik ben is nog een onbekend iets, dat is zoals gezegd voor woensdag...
ga ik m'n kop laten zot maken, nee na de 3de keer in hetzelfde bedje ziek te zijn niet meer... ik bekijk het wel weer

slaap ze

Dat kan ik me goed voorstellen, ik blijf hopen voor je dat het goed komt.

slaap ze

Nogmaals lynn een Paul heel veel sterkte.

even een update, ik zit in fase 3 van de 4 en dat is dan niet zo'n goed nieuws maar ook weer niet slecht, vrijdag een CT-scan om te kijken of de nier is aangetast... de operatie staat gepland op 14/6...

ik ben er klaar voor, nog wel even zorgen dat ik huishoud hulp krijg en de nodige papierwinkel in orde brengen en dan mogen ze eraan beginnen...

Je doet er vrij nuchter over, petje af voor je.
Ik wens je succes met het vinden van die huishoudhulp en verder wens ik het beste voor je.

Terug
Bovenaan Onderaan