Hulpdiensten komen vast te zitten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Abraham54
  • Startdatum Startdatum
  • Reacties 2
  • Weergaven 492

Abraham54

Beheerder
Forumleiding
Lid geworden
2 aug 2016
Waarderingsscore
7.064
Punten
113
OS
Windows 11 Professional
AV
Microsoft Defender, MBAM & Eset Online
FW
Windows Firewall
Het is toch van de zotte dat je zo met regels om gaat. En iedereen heeft op den duur zijn eigen regels gemaakt en dan wordt het pas een chaos! En toch heeft het ook meerdere kanten,

In 1985 was mijn schoonmoeder in Amsterdam aan haar laatste dagen bezig. Wij, in Driebergen, werkten, maar waren standby en we werden op een donderdagmorgen gebeld: snel komen.
Je stapt in je auto en gaat op stap, en we hielden ons wel aan de regels, want in Amsterdam was alles al gezegd en we wilden geen risico nemen. In Amsterdam moesten we van de snelweg af en dan nog 2 minuten rijden in de wijk waar ze woonde. We waren nog ongeveer 200 meter van de afslag, toen we opeens in de file stonden. Dus probeerden we via de vluchtstrook die 200 meter te overbruggen. Maar 2 auto's voor ons zag de vrachtwagenchauffeur onze poging en hij zette zijn wagen zo schuin op de vluchtstrook dat we er niet langs konden. En daar stonden we in de file!!
We kwamen 5 minuten nadat mijn schoonmoeder overleden was, bij haar bed. Dit was de regel van een chauffeur, die we graag veranderd hadden!

Eens naar Belgie komen kijken want dit is hiertegen helemaal niets .. Er zijn plaatsen waar normaal 3 rijstroken en een pechstrook , nu maar één rijstrook is en geen pechstrook .
Elke dag , van s'morgens tot s'avonds hoor je op de radio , er is meer dan 200 km file en beginnen ze zeggen waar er files zijn en ik dan bij bij mezelf zeg , roep eens af waar geen file is , dan hebben jullie minder werk .

Terug
Bovenaan Onderaan