Huizen worden geconfisceerd voor vluchtelingen

• Onderwerp starter Onderwerp starter Abraham54
  • Startdatum Startdatum
  • Reacties 12
  • Weergaven 845

Abraham54

Administrator
Forumleiding
Lid geworden
2 aug 2016
Waarderingsscore
7.049
Punten
113
OS
Windows 11 Professional
AV
Microsoft Defender, MBAM Free & Eset Online
FW
Windows Firewall
In de Duitse steden Hamburg, Berlijn worden huizen geconfisceerd om vluchtelingen woonruimte te geven.
In Hamburg gaat het zelfs zover, dat de kosten die gemaakt worden voor de huisvesting van vlluchtelingen doorberekend worden aan de huiseigenaar!

Men doet dit om andere huiseigenaars te waarschuwen dat ze beter kunnen meewerken.
In Hamburg schat de senaat dat ca 5000 commerciële gebouwen in die stad leeg staan.

Worden er nu particuliere huizen die leeg staan geconfisceerd of die lege commerciele gebouwen.
Op zich vind ik het ook wel zonde als er zoveel particuliere huizen leeg staan. Wat doe je er als eigenaar dan eigenlijk mee.
In ons land worden ook vredig nieuwe bedrijfspanden neer gezet, terwijl 200 m verderop een gebouw te huur staat. Het geld kan kennelijk niet op!

Laatst bewerkt:
Waar het momenteel in Hamburg over gaat, schijnt een leeg appartementsgebouw te zijn.

Nou, waarom zou het leeg staan. Een heel gebouw! Hebben ze daar geen woningnood? Daar zit vast een luchtje aan, dat naar geld ruikt!

Hier in België is het net hetzelfde . Sociale woningen die al jaren staan te verkrotten zijn nu bewoond door vluchtelingen . Maar intussen zitten hier al jaren mensen te wachten op een sociale woning en dan te horen krijgen dat ze geduldig moeten zijn tot er een sociale woning vrijkomt .

De sociale woningnood zoals dat hier is, zie ik meer als een sociale woning, bouw stop, om de prijzen kunstmatig hoog te houden!
Ook hier in nederland, is er politieke dwang, om woningen ter beschikking van "vluchtelingen" te stellen, anders kunnen er sancties volgen.
Gelukkig worden we hier, waar ik woon, gevrijwaard van die zgn vluchtelingen, die sociale huurwoningen, bezetten.
In het dorp verderop, zitten ze wel. Het is een aanfluiting van de eerste orde, zoals het momenteel gaat.
Ik ben absoluut geen IK mens, verre van dat, maar zoals het nu gaat, klopt van geen kant!
Op 15 maart jongstleden is er weer door de meerderheid van het volk, voor dit beleid gekozen, voor jammeren is het nu te laat!
Rutte heeft weer de vrije hand gekregen!

Evc nieuwe reactie, zie ik niet terug op de pagina!

Heb ik verplaatst wegens te oneerbiedig taalgebruik.

Dat is misschien ook beter. Ik liet geen spaan heel van demissionair Minister Stef Blok.

Dat is misschien ook beter. Ik liet geen spaan heel van demissionair Minister Stef Blok.

Ik snap je frustratie wel, maar ja, als je reactie dermate vernietigend was, kan ik me voorstellen dat het verwijderd is.
Er zijn wel andere sites, waar je, snoeihard, je gal kan spugen!

Hier in België is het net hetzelfde . Sociale woningen die al jaren staan te verkrotten zijn nu bewoond door vluchtelingen . Maar intussen zitten hier al jaren mensen te wachten op een sociale woning en dan te horen krijgen dat ze geduldig moeten zijn tot er een sociale woning vrijkomt .
ja inderdaaad @Swake dit is hier erg voor woorden en eigen bevolking staan op een lange rij, terwijl die vreemdelingen voorrang krijgen, en dit noem ik geen vreemdelingen die gaan lopen zijn in hun eigen land ik noem dat gewoon profiteurs die ons gewoon uitmelken.
op mijn werk is er een vluchteling die wel in orde is met een werkvergunning en verblijf, en die zogezegd gaan vluchten is voor de oorlog in afghanistan, en die zei me doodleuk dat hij 3 weken op vakantie gaat naar zijn land.Dat zijn allemaal dikke profiteurs van economische welvaart
ik hoop van harte dat vlaams belang aan de wind komt tijdens de komende verkiezingen, mijn stem krijgen ze van harte en ik hoop dat de mensen eens gaan inzien dat dit niet meer zo verder kan, en eens denken aan hun kinderen die aan geen werk geraken, omdat deze word in gepalmd door die luizen, en dat ze ook niet zullen moeten gaan denken voor een sociale woning

Vinden jullie het vreemd of niet vreemd dat media hier nauwelijks tot geen aandacht aan geven?

Vinden jullie het vreemd of niet vreemd dat media hier nauwelijks tot geen aandacht aan geven?
Natuurlijk is dat HEEL vreemd, maarja, toegeven dat het hele "vluchtelingenbeleid" één grote dure farce is, dat doen ze nooit!
Dat komt mede door het tamme volk, dat geen enkel protest laat horen, ja, vanachter de pc, maar daar win je niks mee!
Stel, politiek nederland zou tegen sputteren(wat nooit zal gebeuren), komt grote broer eu brussel om de hoek kijken, en commanderen, de richtlijnen te volgen, die zij opgesteld hebben! Zoniet, dan volgen er sancties!

Terug
Bovenaan Onderaan