Honderdjarige werkt al 40 jaar

D

Danvers

Guest
Al sinds 1975 werkt Jacque Fresco (100) samen met zijn geliefde, Roxanne Meadows (68), in Florida aan het Venus-project. Het ultieme, ambitieuze doel is een energie-efficiënte maatschappij te ontwikkelen die volledig bestuurd wordt door een computer. Geen cash, geen politici, wél maximale levenskwaliteit.

Lees hier

Jacque Fresco

Om bezig te zijn met een wereld die er toch nooit komt, kun je beter je energie en geld steken in een wereld die er al is, en brood nodig hulp nodig heeft.
Net als onderzoek op mars, totale geld verkwisting. Maar je houd er wel een club mee aan het werk, dat dan wel weer!

Al sinds 1975 werkt Jacque Fresco (100) samen met zijn geliefde, Roxanne Meadows (68), in Florida aan het Venus-project. Het ultieme, ambitieuze doel is een energie-efficiënte maatschappij te ontwikkelen die volledig bestuurd wordt door een computer. Geen cash, geen politici, wél maximale levenskwaliteit.

Lees hier

Jacque Fresco
Fantastisch! Die man leeft iedere seconde.( Maar ik vraag me wel af of hij dat ook zo gedaan zou hebben als hij bv vuilnisophaler was geweest.)
Maar hoe dan ook: hij heeft zijn idealen en daar gaat hij voor. Ik neem er mijn petje voor af!

Hierin zit heel veel denkwerk van twee mensen; maar is het mijn inziens geenszins de oplossing.
Want de behoeften van mensen zijn oneindig en dat zal botsen met wat de centrale computer wil.

In deze video,ben ik het toch op veel punten met de man eens!(gevonden via zijn website)
Mvg
Danvers

In deze video,ben ik het toch op veel punten met de man eens!(gevonden via zijn website)
Mvg
Danvers

Fantastische video! Als het zo eens zou kunnen worden. Maar ik ben niet optimistisch! Misschien iets voor mijn nageslacht, hoewel ik soms geloof aan een soort onomkeerbare vernietiging waarna alles opnieuw begint, maar dan beter hoop ik.

Terug
Bovenaan Onderaan