Hoi

• Onderwerp starter Onderwerp starter Island
  • Startdatum Startdatum
  • Reacties 15
  • Weergaven 1942
Hoi,

Ik ben Thor, 13 jaar oud en ik zit nu in 4 VWO. In mijn vrije tijd doe ik aan wielrennen en aan tennis. Ook heb ik een drone waarmee ik video's maak. En net zoals veel leeftijdsgenoten game ik vrij veel. Het forum kwam ik tegen via het NCF tegen. Ik vond het leuk om mij hier dan ook aan te melden. Het design ziet er erg mooi uit. Een stuk mooier dan het NCF. :)

Hallo Thor,
smiley_says_hello.gif
hartelijk welkom op dit, wat een geweldige forum moet gaan worden.

Dank je wel ook voor het compliment.
Misschien vind jij het leuk om door jou gemaakte drone-video's in Hobbys van onze leden te posten?

Ik ben van plan binnenkort een compilatie te maken en dan zal ik hem zeker delen.

Leuk idee, we wachten af.

Ik heb hoge verwachtingen nu. Nu moet ik zeker mijn best doen :D .

Kijk een echte hardware kenner, Leuk!

Welkom bij het PCF!!

Hallo Island,

ik zelf lag op jouw leeftijd al lang in bed - school begon al om 08:00 uur!
Een kleine waarschuwing: jouw school is belangrijker dan dit forum.
Wat heb jij voor ogen staan wat jij wil worden?

Ik kan waarschijnlijk nog geen vaste waarde worden. Door net zoals jij zegt: school. Ik ga wel proberen zoveel mogelijk te helpen.

Hoi Island - op dit moment is het forum eigenlijk nog in opbouw.
Dus veel berichten waar je eventueel op kan reageren zijn er nog niet.
Maar dat zal met de tijd anders worden.
Wat ik dus bedoelde in mijn vorige bericht is dat jouw school niet de dupe mag worden van jouw aanwezigheid hier.
Want de school is belangrijk voor jouw eigen toekomst.
En hou je alles op orde, dan ben je natuurlijk ook hier altijd welkom.
Zo ben ik benieuwd naar die video, de je gaat compileren.

Ik zal dan ook veel in de avond online zijn vanwege school.

Leuk en mijn complimenten voor jouw schrijfstijl.

Ook mijn complimenten voor je schrijfstijl. Een genot om te zien dat het kan met huidige onderwijssysteem. 8-)
Hoofdletters en interpunctie maken het heel prettig leesbaar. Laat het niet bederven door veelvuldig smartphone gebruik!

-Ed

Toevallig ben ik op dit moment bezig op school met het herhalen van de interpunctie.

Ik denk dat ik min of meer jou kan vergelijken met mijn nichtje.
Die heeft in de eerste klas van het Atheneum meteen het huiswerk van de tweede klas erbij gemaakt, waardoor zij aan het einde van de eerste klas meteen naar de derde klas ging!
Na het Atheneum zonder problemen doorlopen te hebben is zij naar de Rijksuniversiteit Leiden gegaan.

Verder heb ik het vermoeden dat zij tegenwoordig haar hart weer volgt, want ze heeft als jong meisje heel veel pianoles gehad (haar vader is dirigent) en tegenwoordig neemt ze bij de dezelfde leraar weer pianoles.
Want als jong meisje kon ze al heel goed piano spelen, maar ze zag het toen niet zitten om voor publiek te spelen.

Zelf probeer ik er ook altijd op te letten hoe ik zinnen formuleer. Prettig als anderen dat ook doen, complimenten Island!

Terug
Bovenaan Onderaan