Hoe warm wordt het morgen in washington?

Morgen begint een nieuwe wereld,hoe hij er zal uit zien,weet niemand nu denk ik.
Laat ons open een goede he.
Mvg
Danvers

Laat het ons nog beetje zonnig zien,deze dame is verkoold gevonden voor haar deur,maar vond het wel heel leuk liedje!

Het is een triest einde geworden, doordat anderen jou het leven niet gunnen.
Het laatste nieuws is dat zij vermoord is.

daar hebben we het laatste nog niet van gezien? is iemand die niet vreest voor een derde wereldoorlog? maar hij en familie kruipen van schrik toch maar gauw in hun schuilkelder.Deze heeft een hoge dunk van zichzelf maar zal eens van zijn eigen troon vallen? jaren geleden hebben ze daar iemand in koele bloede vermoord is hij de volgende?????????????????????????

Alhoewel ik nooit een Trump fan geweest ben, ben ik toch wel nieuwsgierig hoe hij als zakenman, Amerika gaat besturen. We zullen het zien!

Tsja, iedereen hakketakt tegen die regeling.
En voorwaar, wat er niet bij verteld wordt, is dat die regeling onder Obama al tot stand en ondertekend is geworden.
Trum heeft die regeling dus geactiveerd voor 3 maanden om intern in de VS een en ander beter te regelen.
Want in het verleden onder Obamma werden de vanuit Mexico het land binnengekomen immigranten met bussen naar een verzamel punt dieper het land in gebracht en werden daar weer vrijgelaten, zodat deze mensen zonder enige registratie in Amerika konden blijven.
De grootste akties tegen deze wet komen van links - want bijvoorbeeld al die Spaans sprekende migranten stemmen doorgaans op de Democraten.

Net als hier, moet ook daar de bezem er flink doorheen. Illegaal is illegaal, dus onwettig en ongewenst. Opzouten, en niet verder het land inbrengen, dat slaat nergens op!
Trump is nu mooi weer een afleiding voor de bende van europa, zodat er minder aandacht is voor de doodzieke europa!
Ik zie het somber in wat betreft 15 maart, of er een grote positieve omslag aan zit te komen.

Tsja, iedereen hakketakt tegen die regeling.
En voorwaar, wat er niet bij verteld wordt, is dat die regeling onder Obama al tot stand en ondertekend is geworden.
Trum heeft die regeling dus geactiveerd voor 3 maanden om intern in de VS een en ander beter te regelen.
Klopt wel,het word wel soms vermeld.
Maar eerlijk wat hij al die 14 dagen al heeft gedaan,is ongezien bij de voorgangers toch!

Deze cartoon zegt alles over de USA,99% zijn migranten he.
Heb nooit hoog opgelopen,met USA,ja ze hebben ons gered anders spraken we nu een andere taal,dank daarvoor!
Wat ik zeker niet snap,dat hij de verkiezing heeft gewonnen,man had nog nooit 1 uur aan politiek gedaan,veegt gans zijn partij weg in de voorronde ,Hillay ja dat was één hapje voor hem lol.
Marc Coucke zal jullie niet veel zeggen denk ik,ook bekende miljaardair bij ons,stel je maar van premier van Belgié !
Mvg
Danvers
Bekijk bijlage 6

Bij ons en in Europa gaat het leuk worden.
Ene Simone Kukenheim (D66) - wethouder in Amsterdam heeft verkondigd dat wanneer Wilders premier wordt dat Amsterdam dan een republiek kan worden!

Dan ben je Liberaal en kan je dus een democratische verkiezing niet verkroppen.
Wordt leuk en ongetwijfeld wordt dit vervolgd.

Het Europese parlement maakt ook een probleem.
Natuurlijk vanwege de politieke elites in Europa die Trump ook niet erkennen.....
Wat is het geval - de door de Amerikaanse regering benoemde ambassadeur voor Europa wordt niet geaccepteerd door het Europese parlement.
Alsof het Europese parlement kan bepalen wie Amerika benoemt tot ambassadeur.
Wordt ook vervolgd.

‘Davos man is dead’ – Ted Malloch, tipped to be Trump’s pick for EU ambassador:

We zijn al heel wat gewend, maar het gaat nog veel gekker worden. Ze gaan nog veel verder van het padje af.
De eurofielen denken het ook in de USA het voor het zeggen te hebben, kun je nagaan hoe groot hun arrogantie is. Ze maken zich nog belachelijker, dan ze al zijn! We worden gewoon uitgelachen, en ze hebben gelijk ook. Amerikaans bloed, zweet en tranen, en wat krijgen ze er voor terug, net zoveel als wij, "HELEMAAL NIETS!!!!!!

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan