Hoe krijg je boven die "home" weg als je het forum in de root zet?

Abraham54

Administrator
Teamlid
Lid geworden
2 aug 2016
Waarderingsscore
6.261
Punten
1.013
Leeftijd
69
OS
Windows 10 Professional
AV
Microsoft Defender + Malwarebytes Exploit
FW
Windows Firewal
Voor de zijblokken had ik gekozen om die alleen te tonen aan desktops en tablets maar niet aan mobiels. Die optie mis ik wel bij Xenforo
Daarop schreef ik de vraag waarom mobiele gebruikers het niet mogen zien.

Black Tiger

PCS Lid
Lid geworden
6 aug 2018
Waarderingsscore
1.483
Punten
388
OS
Windows 10 Pro
AV
AVG
FW
Windows Firewall
Vragen wat ik er op tegen heb en vragen waarom men iets niet mag zien, zijn twee verschillende vragen. ;)

Maar ik had wel het vermoeden dat je vraag daar vandaan kwam. Echter deze optie is ook voor andere doeleinden heel handig te gebruiken.
Stel je wilt dus reclame laten zien maar het forum zelf (nodes) zo netjes mogelijk houden zonder reclame als het kan.
Dan zet je de reclame voor desktop en tablet in de zijbalk, maar voor mobiel heb je daar weinig aan.
Dan zou je dus in plaats daarvan een reclame balk kunnen maken voor mobiele gebruikers, boven de nodes, die dan op hun beurt weer niet zichtbaar is voor desktop en tablet, die hebben hem immers al aan de zijkant.

Zo kun je ook eenvoudig voor mobiele gebruikers andere zaken boven het forum plaatsen in plaats van een zijbalk te gebruiken, zoals @porrelaar aan gaf. Terwijl je het op de desktop dan weer overzichtelijker hebt aan de zijkant.
Vandaar dat ik zo'n functie gewoon erg handig vindt als je dat meteen kunt aanklikken.

Wat ik ook erg mis, en ook alleen maar weer kan middels een addon of speciale aanpassing, is speciale rank images. Ik had sterretjes. Hoe meer je postte hoe meer sterretjes onder je naam. Dat had ik tot nu toe bij -elke- forum software die ik zelf gebruikt heb, inclusief vBulletin.
Valt me tegen dat Xenforo dat niet standaard heeft.

Maar oke, valt wel een mouw aan te passen, de import functie is wel mooi. En er zijn veel mooie addons, ook gratis.

V

Verwijderd forumlid 286

Guest
komen die andere widgets dan niet toch onderaan te staan
Dat kan je per widget instellen.

Wat ik ook erg mis, en ook alleen maar weer kan middels een addon of speciale aanpassing, is speciale rank images.
Die ken ik nog van phpBB, maar ik mis die optie absoluut niet.
Mogelijk vind jij deze (gratis) add-on interessant:

Je kan hem instellen op "reactie score" (de likes) of op het aantal berichten.

Black Tiger

PCS Lid
Lid geworden
6 aug 2018
Waarderingsscore
1.483
Punten
388
OS
Windows 10 Pro
AV
AVG
FW
Windows Firewall
Dank je wel, dat is precies wat ik zocht. Maar dit had ook gemakkelijk gekund met het reeds aanwezige ranking system, alleen hebben ze dat dus niet ingebouwd helaas.
Die ga ik dan straks wel installeren nadat het andere forum is geimporteerd. Bedankt voor de tip!

Bovenaan Onderaan