Vragen wat ik er op tegen heb en vragen waarom men iets niet mag zien, zijn twee verschillende vragen.
Maar ik had wel het vermoeden dat je vraag daar vandaan kwam. Echter deze optie is ook voor andere doeleinden heel handig te gebruiken.
Stel je wilt dus reclame laten zien maar het forum zelf (nodes) zo netjes mogelijk houden zonder reclame als het kan.
Dan zet je de reclame voor desktop en tablet in de zijbalk, maar voor mobiel heb je daar weinig aan.
Dan zou je dus in plaats daarvan een reclame balk kunnen maken voor mobiele gebruikers, boven de nodes, die dan op hun beurt weer niet zichtbaar is voor desktop en tablet, die hebben hem immers al aan de zijkant.
Zo kun je ook eenvoudig voor mobiele gebruikers andere zaken boven het forum plaatsen in plaats van een zijbalk te gebruiken, zoals
@porrelaar aan gaf. Terwijl je het op de desktop dan weer overzichtelijker hebt aan de zijkant.
Vandaar dat ik zo'n functie gewoon erg handig vindt als je dat meteen kunt aanklikken.
Wat ik ook erg mis, en ook alleen maar weer kan middels een addon of speciale aanpassing, is speciale rank images. Ik had sterretjes. Hoe meer je postte hoe meer sterretjes onder je naam. Dat had ik tot nu toe bij -elke- forum software die ik zelf gebruikt heb, inclusief vBulletin.
Valt me tegen dat Xenforo dat niet standaard heeft.
Maar oke, valt wel een mouw aan te passen, de import functie is wel mooi. En er zijn veel mooie addons, ook gratis.