Hitler over het debacle Tesla

Ik heb mijn best gedaan om het te begrijpen, maar het is niet gelukt. Het enige wat ik zie, is een Hitler die lang niet zo eng is als de echte, terwijl er om hem heen een aantal mannen staat, dat op lelijkheid is uitgekozen. Maar waar ze het over hebben, blijft voor mij onbegrijpelijk. Er wordt in dit forum regelmatig over Tesla gesproken en ergens ben ik de draad kwijt geraakt en nu weet ik dus niet meer wie of wat dit is. Iets met auto's?

Wat ik wel griezelig vind is de grote angst van de mensen die in de gang staan. Angst omdat ze niet weten of ze hun leven zeker zijn bij die engerd. Dat is voor mij altijd het grote raadsel geweest van deze oorlog: hoe krijgt zo iemand zoveel mensen zo gek! En dan kan ik alleen maar bedenken dat die meelopende mensen ergens al een beetje gek waren.

Tesla is een automerk wat alleen maar elektrische auto's maakt.

Het is ondertussen eigenlijk zo geworden: Tesla is een automerk wat alleen maar elektrische auto's probeert te bouwen.

Tesla als fabrikant maakt mensen eerst helemaal lekker met een nieuw produkt - bij de introductie van 3 serie.
Honderdduizen hebben een aanbetaling gedaan, want ook dat wil Musk en dan pas wordt de produktielijn opgezet, waarbij de automatische lasstraat voor het lassen van aluminium plaatdelen met staatplaatdelen nog steeds niet functioneert.
Gevolg: dat lassen wordt nog steeds handmatig gedaan en daarom kan kan Musk de beloofde 5000 3 auto's per week niet halen.
Door die productie in week laatst wel te houden, zijn er nieuwe achterstanden in de productie ontstaan voor debeide grote Tesla's.

Overigens: op een afgelegen parkeerterrein staan duizenden Tesla 3 wagens geparkeerd.
Niemand weet waarom......

@Kate: De vragen die jij jezelf stelt zijn denkelijk best wel redelijk goed te beantworden, er is zelfs een heel goed vergelijk met de tegenwoordige tijd en bepaalde gebeurtenissen te maken. Maar dat zal hier off-topic worden. Als je zin hebt in een nieuwe discussie daarover ergens doe ik wel mee. :)

Tesla is voor mij ook altijd een vraagstuk geweest. Hebben ze eindelijk dan een goede auto klaar, maar constructie en levering is een heel ander verhaal. Althans voor de 3 serie.
Eerder hebben ze wel al heel mooie auto's afgeleverd. Zal voor velen van ons een beetje iets afstandelijks blijven omdat velen de aanschafprijs hiervoor niet kunnen betalen.

Het is ook daarom dat Musk de hete adem van de Europese autobouwers steeds meer te bespeuren voelt.
Daarnaast verbrand hij miljoen dollars per dag om auto's te bouwen.
En daardoor is de vraag ontstaan, hoe lang kan Musk dat nog volhouden......

Ha Black Tiger, in dit topic zitten 2 verschillende zaken, of eigenlijk 3. Ik heb de discussie over Tesla niet gevolgd. Reden: ik vind een auto niet "mooi". Hij moet goed rijden, een duidelijk zichtbare kleur hebben, zuinig zijn en ook onze kleinkinderen met al hun troep moeten er in kunnen. Dus heb ik een Citroën C3 Picasso. Kleur: lichtblauw/groen. Ik rijd er soms te hard in.
En Tesla interesseert me niet . Punt klaar.

Maar wat Hitler er nu bij moet! Dus als je dat iets vindt, wil je dan een topic maken? Ik volg je!

En was die man in werkelijkheid ook zo onverstaanbaar? Waar die volgelingen dan vandaan kwamen.....

Jij mag een topic maken, jij was degene met vragen over Hitler, ik volg je dan wel om ze te beantwoorden voor zover mogelijk. ;)

Overigen vind ik Tesla wel mooi, alleen niet betaalbaar. Vandaar dat ik zelf ook nu hou van auto's die het in elk geval goed doen en zuinig zijn. Helaas de stationcar daarom weg moeten doen en nu een Peugeot 205. Te hard is voorbij, boetes zijn me te duur geworden.

Kleinkinderen? Leuk! Volgens mij ben ik in een leuk groepje met leeftijdsgenoten terecht gekomen, Abraham54 (ik neem aan die leeftijd ongeveer klopt), ondergetekende 54 (wordt ouder dit jaar) en met kleinkinderen zul jij vermoedelijk ook boven de 40 zitten. Misschien nog meer leden?
Gezellig clubje iets oudere computer enthousiastelingen. :D

Ja ja, we helpen je uit de droom. Maar dat verwacht ik dan ook van jou! Het is hier namelijk de goeie gewoonte om de leden te feliciteren met hun verjaardag en sinds mijn intreden in dit vrolijke gezelschap is dat feliciteren mijn pakkie-an. Hiervoor kijk ik naarstig op de profielpagina van een ieder en ik heb daarna een verjaarskalender. Als jij ook op die pagina's kijkt, zie je dat ik geboren ben op 6 maart. Het geboortejaar is niet zo maar voor iedereen te zien, maar jij bent ook niet iedereen, dus...1940.
En nu verwacht ik jouw geboortedatum ook! En ik ga je maar Tiger noemen, want anders is het zo veel te schrijven! Goed?

@Abraham: Dat schoot me nadien te binnen, want anders zou je elk jaar je naam moeten wijzigen. :)
V.w.b. dames ben ik altijd voorzichtig, je kunt ze beter te jong schatten dan te oud, zeker bij heksen kan dat leip zijn. :D:D

@Kate: Ik had eerlijk gezegd nog niet op profielen gekeken of gedacht daar naar te kijken. Gezien ik schreef 54 te zijn en dit jaar ouder te worden kan mijn geboortejaar alleen maar 1963 zijn. En precies half oktober ben ik jarig als alles goed gaat.
Mijn naam inkorten? Zegereis.... LoL... Ja tuurlijk, er zijn er velen die mij gewoon Tiger of Blacky of zelfs BT noemen, prima hoor. ;)

Zeg Tiger, oktober heeft 31 dagen. Hoe doe je dat met de helft? Of noem je 15 oktober de helft? Wel van belang, anders jubel ik een dag te vroeg of te laat! En dank je wel: voortaan ben je voor mij Tiger:)

Terug
Bovenaan Onderaan