Het testforum is geupdated naar XenForo 2.0.0 Release Candidate 2

• Onderwerp starter Onderwerp starter Abraham54
  • Startdatum Startdatum
  • Reacties 7
  • Weergaven 734

Abraham54

Administrator
Forumleiding
Lid geworden
2 aug 2016
Waarderingsscore
7.050
Punten
113
OS
Windows 11 Professional
AV
Microsoft Defender, MBAM Free & Eset Online
FW
Windows Firewall
Vandaag is de XenForo 2.0.0 Release Candidate 2 uitgebracht.
Zie ook: XenForo 2.0.0 Release Candidate 2 & Add-ons Released (unsupported)

Het uploaden was dit keer bij lange na niet zo'n lang verhaal en op de server is de PHP versie aangepast, de update startte dan ook keurig zonder PHP-foutmeldingen en verliep wederom vlekkeloos.

Je zou toch denken dat ze de vertalingen verbeteren. En nog wat andere kleine zaken maar dat het dan toch echt tijd is voor de eerste release.

Wat ben je heerlijk ongeduldig.
Gouwepeer heeft de vertaling opgenomen en op XenForo Comunity gepost.

De sidebar was daarin nog niet meegenomen en dat heb ik gedaan.
Vergeet niet dat we nog steeds in de testfase zitten en pas als de versie echt uitkomt zullen ook andere vertalers hun werk posten!

Ja ik ben inderdaad een beetje ongeduldig. Ik wil wel eens echt aan het werk met de nieuwe versie. Eens kijken hoe de verbeteringen uitpakken. Heb jij geen zin in het echt werken met de nieuwe versie dan?

Het is en blijft een testversie.
Hoe lang we nog wachten moeten op de definitieve versie, is nog onbekend.

Ik wacht zelf op Arty van Artodia.

Die is bezig een Framework te ontwerpen voor gebruik in XF 2 waardoor het mogelijk wordt de Elegance thema's uit XF 1 te gaan gebruiken in XF 2.

Hij heeft beloofd een bèta versie ook voor mij beschikbaar te stellen om uit te testen in het testforum.
Daar wacht ik op - want anders had ik het testforum weer verwijderd.
Want nu draaien er drie fora op mijn server.

Je mag er wel een bijzetten op mijn server als je dat wilt dan kan je het een beetje spreiden.

Aardig aanbod, maar dat hoeft niet hoor.

De RC3 is inmiddels ook al uit zag ik. Tussen RC1 en RC2 zaten schijnbaar al verschillende frases, mogelijk zijn er in RC3 meer verschillen gekomen. Dit is van invloed op de reeds bestaande vertaling. Zelf wacht ik nog op de officiële 2.0 versie met het grondig nalopen van de vertaling (wat door tijdgebrek ook wel eens uit kan lopen).

Terug
Bovenaan Onderaan