Te Koop Het NCF heeft een klein en irritant probleem.

Black Tiger

Enthousiast
Tja ik had eigenlijk iets spannenders verwacht. Maar oude addons en cache zijn bekende nummers 1 van het veroorzaken van allerlei problemen, inclusief vage problemen. Maar ik had ook niet verwacht dat Zend hier problemen ging veroorzaken.
Fijn in elk geval dat het weer opgelost is.

Abraham54

Admin
Team lid
Ik heb ook dekort laten weten dat ik thans vermoed dat de licentie met het ip-adres is verbonden.
Dit omdat nadat ik deper e-mail van dekorrt ontvangen bestanden had geïnstalleerd en aslnog werd aangegeven dat deze van het piepcompaccount afkomstig waren.

Dus in de toekomst download dekort voor het NCF de upgrade en upload deze naar de server.
Dat ik daarna de upgrade uitvoer, doet dan niet ter zake.

Black Tiger

Enthousiast
Nou dat heb je het dus echt mis. Dat heeft totaal niet met het ip van jou te maken.
Sterker nog, als jij met FTP die bestanden upload is er geen enkele wijze dat jouw ip adres op een of andere manier met die bestanden geregistreerd worden. Enige plek waar jouw ip geregistreerd wordt is de ftp server log van de server.
Dus nee daar heeft het echt niets mee te maken. Zou ook niet kunnen want iedereen mag een installatie doen of upgrade voor iemand anders.

Ga er maar van uit dat het iets met die cache is geweest en het feit dat er eerder jouw licentiebestanden is gebruikt.
En misschien ook nog de FTP client die misschien toch niet alle bestanden 100% heeft overschreven.
Jouw ip heeft er echt 0 mee te doen. Neem dat maar aan van iemand die er v.w.b. dat deel professioneel verstand van heeft. ;)

Abraham54

Admin
Team lid
Gecomprimeerde bestanden upload ik rechtstreeks via DirectAdmin!
Verder heb ik op het forum van Antagonist een melding gemaakt dat FileZilla ineens verboden is om een FTP-verbinding met de server te maken.

gouwepeer

Heeft veel posts
Team lid
Ik heb zelf zojuist met gftp geprobeerd om verbinding te maken met server 169, maar dat werkt zonder problemen.

Black Tiger

Enthousiast
Ik heb wel eens vaker rare kuren meegemaakt met FileZilla bij klanten, daarom adviseer ik altijd om een andere (gratis) FTP client te gebruiken, zoals bijvoorbeeld Smartftp.
Zelf gebruik ik een betaalde versie van FlashFXP, er komt niets beters uit, al jaren, maar zoals gezegd... deze is niet gratis, maar voor die 30 dollar al jaren plezier met regelmatig automatische updates.

Abraham54

Admin
Team lid
Ik heb geen problemen meer, Windows 10 Enterprise is vanmiddag ingewisseld voor Windows 10 Professional.

Bovenaan Onderaan